Cid Skrevet 26. mars 2023 #2761 Del Skrevet 26. mars 2023 Savner @Salka fortsatt, hun var så utrolig snill og trivelig ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. mars 2023 #2762 Del Skrevet 26. mars 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Savner @Salka fortsatt, hun var så utrolig snill og trivelig ❤️ Jeg også, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 26. mars 2023 #2763 Del Skrevet 26. mars 2023 Sommer2464 skrev (9 timer siden): Ja denne brukeren døde for mange år siden desverre. Hadde kreft i ett år før hun døde i 2018 Husker å ha sett brukeren her. Veldig tragisk. Hvor gammel var hun ca? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 27. mars 2023 #2764 Del Skrevet 27. mars 2023 (endret) Pappadrømmen skrev (8 timer siden): Husker å ha sett brukeren her. Veldig tragisk. Hvor gammel var hun ca? Ordentlig alder? hun var rundt 49-50 da hun døde da hun sier i denne tråden at hun er 47 år. Endret 27. mars 2023 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 27. mars 2023 #2765 Del Skrevet 27. mars 2023 Sommer2464 skrev (4 timer siden): Ordentlig alder? hun var rundt 49-50 da hun døde da hun sier i denne tråden at hun er 47 år. Ja, det er alt for ungt!😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. april 2023 #2766 Del Skrevet 2. april 2023 Cid skrev (På 26.3.2023 den 10.52): Er lenge siden @jukkapalme har vært her, håper alt er bra med deg ❤️ Ciaran og Ciara skrev (På 26.3.2023 den 10.54): Cassidy Tvillingene savner henne også, for hun er en hyggelig og grei dame.🥰🥰 Hei dere, så hyggelig å bli tenkt på. Håper dere har det bra ♥️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #2767 Del Skrevet 2. april 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hei dere, så hyggelig å bli tenkt på. Håper dere har det bra ♥️ Cassidy Tvillingene har det bra, vi håper at du også har det bra @jukkapalme♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. april 2023 #2768 Del Skrevet 2. april 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hei dere, så hyggelig å bli tenkt på. Håper dere har det bra ♥️ Så kjekt å se deg igjen håper alt er bra ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. april 2023 #2769 Del Skrevet 2. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det bra, vi håper at du også har det bra @jukkapalme♥️♥️ Godt å høre at dere har har det bra 💜 Cid skrev (2 minutter siden): Så kjekt å se deg igjen håper alt er bra ❤️ Er sånn passe. Veldig svart og det er grunnen til at jeg forsvant så lenge igjen. Håper du har det bra 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2023 #2770 Del Skrevet 2. april 2023 Just now, jukkapalme said: Er sånn passe. Veldig svart og det er grunnen til at jeg forsvant så lenge igjen. Trist å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #2771 Del Skrevet 2. april 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Godt å høre at dere har har det bra 💜 Er sånn passe. Veldig svart og det er grunnen til at jeg forsvant så lenge igjen. Håper du har det bra 💜 Cassidy Tvillingene har tenkt mye på deg og vi har savnet deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. april 2023 #2772 Del Skrevet 2. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Trist å høre. Takk Det skal ikke være lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. april 2023 #2773 Del Skrevet 2. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har tenkt mye på deg og vi har savnet deg.♥️♥️ Tusen takk, så gode dere er ♥️ Har tenkt masse på dere alle her inne også, men liksom ikke orket å være her. Depresjon er noe dritt, altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #2774 Del Skrevet 2. april 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Tusen takk, så gode dere er ♥️ Har tenkt masse på dere alle her inne også, men liksom ikke orket å være her. Depresjon er noe dritt, altså. Cassidy Tvillingene vet, vi slet begge to veldig mye med både angst og depresjon da vi var 14-15 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. april 2023 #2775 Del Skrevet 2. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet, vi slet begge to veldig mye med både angst og depresjon da vi var 14-15 år. Huff, trist å høre 💜 Jeg sliter med angst jeg også, har slitt med begge deler i mange år. Skulle ønske man bare kunne skru av hjernen og nullstille hele greia, det hadde vært praktisk, hehe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2023 #2776 Del Skrevet 2. april 2023 1 minutt siden, jukkapalme said: Huff, trist å høre 💜 Jeg sliter med angst jeg også, har slitt med begge deler i mange år. Skulle ønske man bare kunne skru av hjernen og nullstille hele greia, det hadde vært praktisk, hehe Ja, det hadde vært det beste. 5 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene vet, vi slet begge to veldig mye med både angst og depresjon da vi var 14-15 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #2777 Del Skrevet 2. april 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Huff, trist å høre 💜 Jeg sliter med angst jeg også, har slitt med begge deler i mange år. Skulle ønske man bare kunne skru av hjernen og nullstille hele greia, det hadde vært praktisk, hehe Cassidy Tvillingene er enige det, det hadde vært noe hvis det gikk an.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #2778 Del Skrevet 2. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ja, det hadde vært det beste. Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. april 2023 #2779 Del Skrevet 2. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Ja, det hadde vært det beste. Ja 💜 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige det, det hadde vært noe hvis det gikk an.😉😉 Hehe, ja, det skulle vært mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. april 2023 #2780 Del Skrevet 2. april 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja 💜 Hehe, ja, det skulle vært mulig Ja hvis det hadde vært mulig så hadde Cassidy Tvillingene restartet hjernene våre for lenge siden.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå