Cid Skrevet 5. februar 2023 #2641 Del Skrevet 5. februar 2023 Zenobia skrev (2 minutter siden): Godt at du tok til vettet Velkommen tilbake Avsporingsfilter er kjekt å innarbeide. Nå skal ikke jeg anbefale å sette profiler på ignorer, men av og til kan det bli litt mye, og da kan man jo vurdere midlertidig å ignorere, så man leser det man kommer for å finne, og ikke alt mulig annet. Men det var nå bare en tanke. Godt tips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 5. februar 2023 #2642 Del Skrevet 5. februar 2023 On 2/4/2023 at 7:30 AM, Guest Cid said: Ser han var aktiv for bare et par uker siden Er høvelig ferdig med KG mtp moderatorene og hele greia med Robert Koch. Noen ganger stopper jeg innom her når jeg har gått tom for ting jeg kan prokrastinere, men angrer alltid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #2643 Del Skrevet 5. februar 2023 Katten.2.0 skrev (Akkurat nå): Er høvelig ferdig med KG mtp moderatorene og hele greia med Robert Koch. Noen ganger stopper jeg innom her når jeg har gått tom for ting jeg kan prokrastinere, men angrer alltid. Kjenner deg ikke, men du er visst en slags legende her og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #2644 Del Skrevet 5. februar 2023 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Er høvelig ferdig med KG mtp moderatorene og hele greia med Robert Koch. Noen ganger stopper jeg innom her når jeg har gått tom for ting jeg kan prokrastinere, men angrer alltid. Dumt for jeg synes du har skrevet mange geniale innlegg opp igjennom årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 5. februar 2023 #2645 Del Skrevet 5. februar 2023 1 minutt siden, Agent smith said: Kjenner deg ikke, men du er visst en slags legende her og sånn Tok under ett minutt før angeren kom denne gangen, så det er vel rekord. Just now, Cid said: Dumt for jeg synes du har skrevet mange geniale innlegg opp igjennom årene Jo takk. Får som regel nok utløp for min kverulerende side som misliker menneskeheten gjennom jobb, men kan fint være at det kommer et glimt til her og der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar 2023 #2646 Del Skrevet 5. februar 2023 Just now, Katten.2.0 said: Tok under ett minutt før angeren kom denne gangen, så det er vel rekord. Jo takk. Får som regel nok utløp for min kverulerende side som misliker menneskeheten gjennom jobb, men kan fint være at det kommer et glimt til her og der. Liker innleggene dine jeg også. I tillegg liker jeg advarselen du har i signaturen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #2647 Del Skrevet 5. februar 2023 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Tok under ett minutt før angeren kom denne gangen, så det er vel rekord. Jo takk. Får som regel nok utløp for min kverulerende side som misliker menneskeheten gjennom jobb, men kan fint være at det kommer et glimt til her og der. Husker når du først kom tilbake til kg for en del år tilbake og all kaoset rundt det 😅 artige tider på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 5. februar 2023 #2648 Del Skrevet 5. februar 2023 2 minutter siden, SVK said: Liker innleggene dine jeg også. I tillegg liker jeg advarselen du har i signaturen din. Nå står vi i fare for å skape en real runkesirkel her, men takk! 1 minutt siden, Cid said: Husker når du først kom tilbake til kg for en del år tilbake og all kaoset rundt det 😅 artige tider på kg Mjajonei. Litt for stor appetitt kombinert med tilsidesatt moral og fullstendig manglende skrupler. Skapte mye klikk, men mine handlinger gav reelle konsekvenser for alt for mange mennesker som fortjente bedre. Er heldigvis på talefot med mesteparten igjen, dog 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #2649 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (2 timer siden): Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det Utrolig glad for at du er tilbake Cid 😊😊😊😊😊😊😊 Herregud jeg var så lei meg, hadde lyst til å slette meg 😑😑😑😑😑 Lover å være snillere med deg enn jeg var siste uken 😊😊😊😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #2650 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Utrolig glad for at du er tilbake Cid 😊😊😊😊😊😊😊 Herregud jeg var så lei meg, hadde lyst til å slette meg 😑😑😑😑😑 Lover å være snillere med deg enn jeg var siste uken 😊😊😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #2651 Del Skrevet 5. februar 2023 Zenobia skrev (2 timer siden): Godt at du tok til vettet Velkommen tilbake Avsporingsfilter er kjekt å innarbeide. Nå skal ikke jeg anbefale å sette profiler på ignorer, men av og til kan det bli litt mye, og da kan man jo vurdere midlertidig å ignorere, så man leser det man kommer for å finne, og ikke alt mulig annet. Men det var nå bare en tanke. Det har jeg gjort og innimellom 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. februar 2023 #2652 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (4 timer siden): Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det Hurra! Dagens gode nyhet! Og det er ikke pinlig, noen ganger tar man forhastede beslutninger og angrer, det skjer med alle. Sååå glad du ombestemte deg! 💜 Hadde blitt trist og kjedelig her uten deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. februar 2023 #2653 Del Skrevet 5. februar 2023 Cid skrev (4 timer siden): Dette ble pinlig, jeg var sikker på at jeg var ferdig med kg i går men i dag så angret jeg 🙊🥺 viser bare at man ikke burde ta store beslutninger på dårlige dager, spesielt når man er en ubesluttsom person 😝 Jeg beklager for all dramaet som jeg lagde i går Jeg klarer visst ikke å leve uten kg er blitt avhengig o: Angående det med at avsporinger irriterer meg på sosial prat så skal jeg heller bare ignorere all avsporingen fremover og prøve å ikke irritere meg over det Godt å se deg igjen, gode Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar 2023 #2654 Del Skrevet 5. februar 2023 Adobyen skrev (31 minutter siden): Godt å se deg igjen, gode Cid jukkapalme skrev (36 minutter siden): Hurra! Dagens gode nyhet! Og det er ikke pinlig, noen ganger tar man forhastede beslutninger og angrer, det skjer med alle. Sååå glad du ombestemte deg! 💜 Hadde blitt trist og kjedelig her uten deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #2655 Del Skrevet 5. februar 2023 Katten.2.0 skrev (4 timer siden): Tok under ett minutt før angeren kom denne gangen, så det er vel rekord. Jo takk. Får som regel nok utløp for min kverulerende side som misliker menneskeheten gjennom jobb, men kan fint være at det kommer et glimt til her og der. Jeg angrer mens jeg skriver som regel, så du er ikke alene. Men gidder ikke å lage en klubb selv om vi er flere som lider av det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #2656 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (5 minutter siden): Jeg angrer mens jeg skriver som regel, så du er ikke alene. Men gidder ikke å lage en klubb selv om vi er flere som lider av det samme AngrePilleKlubben 🤪🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 6. februar 2023 #2657 Del Skrevet 6. februar 2023 Zenobia skrev (På 3.2.2023 den 20.33): @Dr. A. Kula Takk, er her fortsatt, men stikker sjeldnere innom. Men leser litt innimellom uten at jeg kommenterer. Sletter meg nok ikke slik som andre impulsive medlemmer tidvis gjør. Tanken var alltid å lese med ajour på diverse tråder, men har innsett at det løpet er kjørt, så må nok skippe litt, vanskelig som det er. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. februar 2023 #2658 Del Skrevet 6. februar 2023 2 minutter siden, Dr. A. Kula said: Takk, er her fortsatt, men stikker sjeldnere innom. Men leser litt innimellom uten at jeg kommenterer. Sletter meg nok ikke slik som andre impulsive medlemmer tidvis gjør. Tanken var alltid å lese med ajour på diverse tråder, men har innsett at det løpet er kjørt, så må nok skippe litt, vanskelig som det er. Flott å se deg og savner ordspillene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2023 #2659 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Dr. A. Kula skrev (2 timer siden): Takk, er her fortsatt, men stikker sjeldnere innom. Men leser litt innimellom uten at jeg kommenterer. Sletter meg nok ikke slik som andre impulsive medlemmer tidvis gjør. Tanken var alltid å lese med ajour på diverse tråder, men har innsett at det løpet er kjørt, så må nok skippe litt, vanskelig som det er. Hvem kaller du impulsiv Neida Synd at vi ikke ser deg lenger her 😕 Endret 6. februar 2023 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. februar 2023 #2660 Del Skrevet 6. februar 2023 Dr. A. Kula skrev (8 timer siden): Takk, er her fortsatt, men stikker sjeldnere innom. Men leser litt innimellom uten at jeg kommenterer. Sletter meg nok ikke slik som andre impulsive medlemmer tidvis gjør. Tanken var alltid å lese med ajour på diverse tråder, men har innsett at det løpet er kjørt, så må nok skippe litt, vanskelig som det er. Fint å se deg her inne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå