Sommer2464 Skrevet 11. august 2022 #2241 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) Neida jeg tar ikke en pause fra forumet likevel. Endret 11. august 2022 av Sommer2464 Pga flere stavefeiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. august 2022 #2242 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg har ikke sett Skruf på noen uker? 😞håper hun er ok? Hun er en av de snilleste her inne. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. august 2022 #2243 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg savner Juks, Bearmama og @SoWhat? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #2244 Del Skrevet 21. august 2022 Tvillingsjel skrev (19 minutter siden): Jeg savner Juks, Bearmama og @SoWhat? Hvem var juks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. august 2022 #2245 Del Skrevet 21. august 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Hvem var juks? En fyr jeg fikk god kontakt med på PM, men som slettet seg i 2019. Vi hadde lange dialoger. Han var så snill, fornuftig, oppegående og hadde glimt i øye over skjermen. Veldig fin fyr ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #2246 Del Skrevet 21. august 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): En fyr jeg fikk god kontakt med på PM, men som slettet seg i 2019. Vi hadde lange dialoger. Han var så snill, fornuftig, oppegående og hadde glimt i øye over skjermen. Veldig fin fyr ❤️❤️ Forsvant han uten å si fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. august 2022 #2247 Del Skrevet 21. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Forsvant han uten å si fra? Nei. Han skrev til meg at han skulle slette seg og at han ville prøve å kontakte meg igjen om han kom tilbake. Jeg har ikke hørt noe, så ikke sikkert han er her lenger. Husker han fortalte at han hadde ME. Håper det går greit med han ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #2248 Del Skrevet 21. august 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Nei. Han skrev til meg at han skulle slette seg og at han ville prøve å kontakte meg igjen om han kom tilbake. Jeg har ikke hørt noe, så ikke sikkert han er her lenger. Husker han fortalte at han hadde ME. Håper det går greit med han ❤️ Jeg hadde kontakt med ei på pm for flere år siden som også hadde ME og hun sluttet plutselig å gi lys fra seg, vi hadde kontakt på Mail etter hun slettet seg men det ble kortvarig, sist jeg hørte fra henne var i 2016 så har ingen anelse om hvordan hun har det så vet godt hvordan du har det ♥️ Hadde faktisk kontrakt med ei annen med noen år siden som også bare forsvant og som også hadde me tror jeg, for en grusom sykdom 😢 Jeg er så takknemlig for at jeg ikke har noen sykdommer eller alvorlige lidelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2022 #2249 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Cid skrev (På 22.8.2022 den 1.29): Jeg hadde kontakt med ei på pm for flere år siden som også hadde ME og hun sluttet plutselig å gi lys fra seg, vi hadde kontakt på Mail etter hun slettet seg men det ble kortvarig, sist jeg hørte fra henne var i 2016 så har ingen anelse om hvordan hun har det så vet godt hvordan du har det ♥️ Hadde faktisk kontrakt med ei annen med noen år siden som også bare forsvant og som også hadde me tror jeg, for en grusom sykdom 😢 Jeg er så takknemlig for at jeg ikke har noen sykdommer eller alvorlige lidelser! Utrolig trist å høre. Håper det går bra med de du ble kjent med også ❤️ Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #2250 Del Skrevet 22. august 2022 Tvillingsjel skrev (9 minutter siden): Utrolig trist å høre. Håper det går bra med de du ble kjent med også ❤️ Jeg mistenker selv at jeg kan ha ME, da grad 1 eller 2. Forferdelig tilstand💔 Har du tenkt å få det sjekket ut? Håper ikke du har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2022 #2251 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Cid skrev (På 22.8.2022 den 2.16): Har du tenkt å få det sjekket ut? Håper ikke du har da ❤️ Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #2252 Del Skrevet 22. august 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Ja, jeg ønsker henvisning til ME-poliklinikk. Har lidd av ekstrem utmattelse i 10 år, så det hadde vært "godt" å endelig få en diagnose..💔❤️ Håper det er noe annet som kan behandles ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2022 #2253 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Cid skrev (På 22.8.2022 den 2.21): Håper det er noe annet som kan behandles ♥️ Det håper jeg også. ❤️ Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #2254 Del Skrevet 22. august 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Det håper jeg også. Det hadde vært en lettelse å få en forklaring, i alle fall. Godt mulig det er traumeutløst, en konsekvens av langvarig beredskap, men jeg ønsker å utelukke at det kan være en fysisk årsak. MS, for eksempel. En diagnose, uavhengig av hvilken, gir i alle fall en forklaring. ❤️ Sender deg varme tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2022 #2255 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Sender deg varme tanker Takk ❤️ Endret 22. august 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #2256 Del Skrevet 22. august 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Takk ❤️ Det er så dumt av meg å døgne, sånn egentlig, men jeg er redd jeg ikke kommer meg opp hvis jeg legger meg til å sove nå. Det er jo ikke mange timene til jeg måtte stått opp, uansett.. Hva med å sette på alarm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #2257 Del Skrevet 22. august 2022 CrazyCatLady2500 skrev (20 timer siden): Jeg har ikke sett Skruf på noen uker? 😞håper hun er ok? Hun er en av de snilleste her inne. Hun så jeg i CBE-tråden med gode innlegg i går👍🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. august 2022 #2258 Del Skrevet 22. august 2022 CrazyCatLady2500 skrev (20 timer siden): Jeg har ikke sett Skruf på noen uker? 😞håper hun er ok? Hun er en av de snilleste her inne. Ser ut som at hun har vært aktiv de siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2259 Del Skrevet 25. august 2022 Lurven 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. august 2022 #2260 Del Skrevet 25. august 2022 Lurven har slettet seg, nå ble jeg faktisk sjokkert og trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå