Gå til innhold

Søke høyere utdanning selv om jeg allerede er under utdanning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å ta en utdanning og har studert i 2,5 år nå. Jeg er derimot veldig usikker på om jeg vil fortsette på denne utdanningen og lurer på om jeg heller skal begynne å studere noe annet til høsten. Jeg er derimot ikke sikker, så jeg lurer på om det er mulig å bare søke ny utdannelse til høsten uten at jeg risikerer noe? Bare i tilfelle? Altså, kan jeg søke og evt si nei til nytt tilbud om utdanning, uten at det vil påvirke den utdanningen jeg går på nå?



Anonymous poster hash: e78d4...1a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, null problem. Bare takk nei dersom du kun skal fortsette med det du studerer nå.

Hvis du derimot har planer om å følge to studieprogram samtidig, ved samme utdanningsinstitusjon, ville jeg tråkket litt mer forsiktig, og funnet ut hvilke regler som gjelder for akkurat ditt universitet/høyskole. Ved to helt forskjellige er det ikke noen fare for å miste studieplassen.



Anonymous poster hash: ef34c...799
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Misforstod spørsmålet.

Endret av Harvey Specter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristen for samordna opptak gikk ut 1. mars :/ Hva tenkte du å studere da? Kanskje du får flaks med restplass.



Anonymous poster hash: b1684...5cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 år? Hvis det er en bachelor burde du bare fullføre. Da er du jo ferdig snart!
Går utifra at det er noe langt som medisin/psykologi/siving da?

Men ja du kan søke, for å svare på spm!



Anonymous poster hash: 76f82...c78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...