AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: 3dab4...501
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Jeg synes det er så vanskelig å si, fargen på teststreken er liksom ikke helt jevn Anonymous poster hash: 3dab4...501
Stjerneskudd86 Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Jeg fikk helt positiv test noen timer etter min fikk likt resultat som dette. Syns det er vanskelig å si om den kan tolkes som positiv da bare den tynne stripen til høgre på teststreken er like sterk som kontrollstreken. Har du mulighet til å teste om igjen i løpet av dagen, så kan du jo sjekke om den blir mer positiv. Viss den bare blir svakere fra nå av, tror jeg at det kan tolkes som en positiv test uten at jeg er helt sikker.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Takk til dere som har svart Testet igjen nå, og den ser jo litt sterkere ut, eller? Synes allikevel det er vanskelig å si, derfor spørr jeg igjen, er den positiv? sorry for masing.. Anonymous poster hash: 3dab4...501
Gjest Wei Wei Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 For min kropp hadde jeg tolket begge som negative.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 For min kropp hadde jeg tolket begge som negative. Ja Jeg har aldri fått slike tester før, kun " veldig" negative eller teststrek sterkere enn kontrollstrek.. regner med at positiv test kommer i morgen da hvis ikke får jeg vel tolke de som positive Anonymous poster hash: 3dab4...501
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Hos meg er disse positive, eller dvs at den nok blir helt positiv iløpet av de neste 12 timene i alle fall. Shntes det er fint å få "nesten" positive tester da det gir enda mer tid å gå på for å time sex best mulig før el, siden to dager før el er mest optimalt.Anonymous poster hash: 04468...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå