Gå til innhold

noen flere som har det sånn som meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler selv jeg ikke passer inn i arbeidslivets væremåte. Jeg er en person som lett kjeder meg etter en kort periode på arbeidsplassen. Jeg trives gjerne godt de første 3 til 4 mnd da jeg lærer nye ting osv. Så går det over det kjedsomhet. Det er det samme dag ut og dag inn. Jo da.. forskjellige kunder.. men fortsatt de samme rutinene og arboppgavene dag ut og dag inn. Motivasjonen min synker og det å gå på jobb blir et ork på et vis selv om jeg gjør det.

Hadde det vært opp til meg og hva som passer min personlighet bedt så hadde det vært å bytte jobbsted hver 3 til 4 mnd. Da hadde jeg fått nye impulser og lært noe nytt hele tiden. Noe jeg finner spennende. Men den personligheten eller væremåten passer ikke inn i arbeidslivet.

Det ser bra ut på en cv om man har vært i en bedrift over tid uten for mange lange hull i cven. Men jeg er jo ikke en sånn person. Passer ikke inn noen sted føler jeg.

Jeg vet jeg ikke kan slutte å jobbe og vurderer det heller ikke da jeg vet at jeg er frisk nok til å jobbe. Hadde jeg blitt millionær skulle jeg nok vurdert redusert stilling men det er jeg ikke. Jobben Gjør noe med meg psykisk som er bra samtidig som det kjeder vettet av meg. Har gått arbledig for en stund siden og det å sitte hjemme hele dagen var enda mer kjedelig.

Er det noen som har det sånn som meg? Hva Gjør dere for at jobben skal bli interessant?

Anonymous poster hash: 428b6...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vikarbyrå?



Anonymous poster hash: fa9d3...2ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg får inntrykk av at jobbene dine ikke krever mye utdannelse? Da jeg jobbet i butikk som student, hadde jeg det på samme måte, men etter at jeg ble ferdig utdannet har det ikke vært noe problem. Hvis du ikke har så mye utdannelse, kan du ikke forvente en veldig kompleks jobb heller, og da er det naturlig å gå lei. Hvis du har utdannelse, er det bare å søke på mer krevende stillinger, hvor det ofte tar et år å kunne mestre det ordentlig og hvor arbeidsdagen varierer.

Anonymous poster hash: bbcbe...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg får inntrykk av at jobbene dine ikke krever mye utdannelse? Da jeg jobbet i butikk som student, hadde jeg det på samme måte, men etter at jeg ble ferdig utdannet har det ikke vært noe problem. Hvis du ikke har så mye utdannelse, kan du ikke forvente en veldig kompleks jobb heller, og da er det naturlig å gå lei. Hvis du har utdannelse, er det bare å søke på mer krevende stillinger, hvor det ofte tar et år å kunne mestre det ordentlig og hvor arbeidsdagen varierer.

Anonymous poster hash: bbcbe...3df

Er utdanna reiselivskoordinatior med fordypelse i hotelk ledelse. I tillegg til det har jeg tatt utdaninng innenfor salg og service og serviceledelse. Kan jobbe i både reiseliv, hotell, kontor og butikk.

Har vurdert å omskolere meg til noe annet men synes jeg ikke har råd til å ta opp enda mer lån fra lånekassen. Har allerede 400 000 i gjeld der og betaler vel 2900 per mnd. Synes det holder på en måte.

Anonymous poster hash: 428b6...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...