kjøttmeis Skrevet 13. mars 2015 #21 Skrevet 13. mars 2015 Rent vann er aller best. Det bruker jeg og det fungerer i massevis. Trenger ikke lukte roser der nede for min del Så lenge det blir rent er jeg fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #22 Skrevet 13. mars 2015 Hver gang du kjøper intimsåpe har selskapet lurt deg til å tro at du trenger noe du ikke trenger. De ler hele veien til banken. Anonymous poster hash: e87c8...de1 3
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2015 #24 Skrevet 13. mars 2015 Hver gang du kjøper intimsåpe har selskapet lurt deg til å tro at du trenger noe du ikke trenger. De ler hele veien til banken. Anonymous poster hash: e87c8...de1 Det gjør de sikkert men jeg klarer ikke å dusje uten å bruke intimsåpe nedentil, da føler jeg meg ikke ren. Har jeg en mann her hjemme også jeg må tenke på, ikke så moro for han når man ikke lukter rent nedentil. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #25 Skrevet 13. mars 2015 Jeg bruker vanlig såpe nedentil, aldri hatt problemer. Anonymous poster hash: 721a6...30f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #26 Skrevet 13. mars 2015 Kun vann holder ikke for å vaske vekk utflod. Jeg tåler ikke DrGreve og Asan, men jeg har nylig oppdaget den parfymefrie dusjsåpen til Coop, Anglagård. Den reagerer jeg ikke på. Superfornøyd! Anonymous poster hash: 2a39b...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #27 Skrevet 13. mars 2015 Det gjør de sikkert men jeg klarer ikke å dusje uten å bruke intimsåpe nedentil, da føler jeg meg ikke ren. Har jeg en mann her hjemme også jeg må tenke på, ikke så moro for han når man ikke lukter rent nedentil. du burde sjekke underlivet ditt hvis det lukter vondt av det når du bruker bare vann. Har brukt vann i mange år, og jeg blir slikket flere ganger i uka.. aldri har min samboer klaget på at jeg lukter vondt eller rart (Og han er en som sier ifra). aldri kjent noen lukt selv heller. Anonymous poster hash: bb723...201 3
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2015 #28 Skrevet 15. mars 2015 du burde sjekke underlivet ditt hvis det lukter vondt av det når du bruker bare vann. Har brukt vann i mange år, og jeg blir slikket flere ganger i uka.. aldri har min samboer klaget på at jeg lukter vondt eller rart (Og han er en som sier ifra). aldri kjent noen lukt selv heller.Anonymous poster hash: bb723...201 Jeg har ingen problemer med underlivet mitt så da ser jeg ikke hvorfor det skal sjekkes. I underlivet har man både talgkjertler, svettekjertler, urinrester, spor av avføring og utflod. Etter mitt skjønn lar dette seg ikke vaske bort med bare vann. 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #29 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har ingen problemer med underlivet mitt så da ser jeg ikke hvorfor det skal sjekkes. I underlivet har man både talgkjertler, svettekjertler, urinrester, spor av avføring og utflod. Etter mitt skjønn lar dette seg ikke vaske bort med bare vann. Jeg signerer! Skjønner ikke hvordan folk tør å ha (oral)sex om de aldri bruker intimvask. Det må jo være drepen for partneren.Anonymous poster hash: 45479...c9f 2
Jacuzzi Skrevet 15. mars 2015 #30 Skrevet 15. mars 2015 Bruker den samme dusjsåpen der som på resten av kroppen. Ikkeno stress. Reagerer du på én såpe, prøv en annen! Finnes helt sikkert en som du tåler. 2
sukkerspinnn Skrevet 15. mars 2015 #31 Skrevet 15. mars 2015 Grunnen til at dere ikke blir rene nok uten såpe er nok at dere har brukt såpe i utgangspunktet. Vann skal holde i massevis og intimsåpe er et helt unødvendig produkt. 1
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2015 #32 Skrevet 15. mars 2015 Hvis det ET sted jeg føler jeg trenger å såpe inn så er det nettopp underlivet. Kan godt dusje og bare bruke såpe under armene og nedentil. Vasker bare hele kroppen med såpe ca 1 gang i uke. Dere som bare bruker vann nedentil, bruker dere ikke såpe i rumpa heller? 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #33 Skrevet 15. mars 2015 Jeg ble "avhengig" av pH-verdien i Lactacyd og fikk sopp da jeg sluttet. Nå bruker jeg stort sett bare vann daglig og bruker litt Asan når jeg dusjer eller når jeg har mensen og føler meg ekstra uren. Har ikke hatt sopp siden jeg sluttet helt med Lactacyd for snart 15 år siden. Anonymous poster hash: 2286d...e01 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #34 Skrevet 15. mars 2015 Grunnen til at dere ikke blir rene nok uten såpe er nok at dere har brukt såpe i utgangspunktet. Vann skal holde i massevis og intimsåpe er et helt unødvendig produkt. Det er forsøkt å argumentere tidligere i tråden hvorfor mange av oss mener at vann ikke er nok for å bli ren. Stikkord: Svettekjerteler, talgkjertler, urin, utflod osv. Det er en grunn til at såpen ble oppfunnet i sin tid. Man blir ikke renere av å ikke bruke såpe, det sier seg selv.Anonymous poster hash: 45479...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #35 Skrevet 15. mars 2015 Produkter uten såpe gjør ikke ordentlig rent. Man kan fint bruke vanlig såpe i underlivet så lenge man ikke tar den inn i skjeden. Ved vask av mellomkjøtt og rumpe er det helt nødvendig med såpe. Så lenge man skyller såpe bort, lar det tørke (helst lufttørke, evt klappe tørt) og bruker bomullstruser, trenger man ikke å kjøpe eget vaskemiddel til underliv - det er et konstruert behov.Anonymous poster hash: 708df...07f 3
sukkerspinnn Skrevet 15. mars 2015 #36 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Det er forsøkt å argumentere tidligere i tråden hvorfor mange av oss mener at vann ikke er nok for å bli ren. Stikkord: Svettekjerteler, talgkjertler, urin, utflod osv. Det er en grunn til at såpen ble oppfunnet i sin tid. Man blir ikke renere av å ikke bruke såpe, det sier seg selv.Anonymous poster hash: 45479...c9f Selv om dere mener det, er det helt feil. Svette- og talgkjertler sitter utenfor underlivet og der kan man vaske seg med vanlig såpe. Utflod er skjedens egen rensemekanisme og skyller bort urin-, avføringsrester og alt det andre dere er så redde for. Og utflod igjen kan skylles bort med vann. Intimsåpe ble funnet opp KUN for å tjene penger. Endret 15. mars 2015 av sukkerspinnn 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #37 Skrevet 15. mars 2015 Jeg signerer! Skjønner ikke hvordan folk tør å ha (oral)sex om de aldri bruker intimvask. Det må jo være drepen for partneren.Anonymous poster hash: 45479...c9f Hvorfor skulle det være det når det verken lukter eller smaker noe spesielt? Hvis det ET sted jeg føler jeg trenger å såpe inn så er det nettopp underlivet. Kan godt dusje og bare bruke såpe under armene og nedentil. Vasker bare hele kroppen med såpe ca 1 gang i uke. Dere som bare bruker vann nedentil, bruker dere ikke såpe i rumpa heller? Vasker da selvsagt rumpa med såpe. Og viss du ikke ser forskjellen mellom rumpa og underlivet er det virkelig ikke noe håp for deg. Dessuten vasker jeg rundt underlivet mitt, men jeg vasker ikke mine indre kjønnslepper med såpe. Anonymous poster hash: bb723...201 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #38 Skrevet 15. mars 2015 Selv om dere mener det, er det helt feil. Svette- og talgkjertler sitter utenfor underlivet og der kan man vaske seg med vanlig såpe. Utflod er skjedens egen rensemekanisme og skyller bort urin-, avføringsrester og alt det andre dere er så redde for. Og utflod igjen kan skylles bort med vann. Intimsåpe ble funnet opp KUN for å tjene penger. Det er ganske arrogant å hevde at andre med en annen oppfatning tar feil. Du må gjerne fortsette å kun vaske deg med vann, men andre vil gjerne fortsette å bruke intimsåpe. Det sitter svette og talgkjertler også i selve underlivet. Mange av oss får økt velvære av å bli helt rene. Utflod fjerner da ikke rester av avføring. Intimsåpe ble oppfunnet fordi det var et behov for det blant forbrukerne. Jeg føler ikke akkurat at prisen på intimsåpe sprekker budsjettet mitt, selv om det absolutt kunne vært halve prisen. Man kan også bruke en mild dusjsåpe med lav PH-verdi. Anonymous poster hash: 45479...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #39 Skrevet 15. mars 2015 Hvorfor skulle det være det når det verken lukter eller smaker noe spesielt? Vasker da selvsagt rumpa med såpe. Og viss du ikke ser forskjellen mellom rumpa og underlivet er det virkelig ikke noe håp for deg. Dessuten vasker jeg rundt underlivet mitt, men jeg vasker ikke mine indre kjønnslepper med såpe. Anonymous poster hash: bb723...201 Det kan hende du ikke merker lukten selv. Man blir ofte ufølsom for egne lukter etter en tid. Rumpa sitter ikke så langt fra underlivet, så for min egen del vasker jeg begge deler.Anonymous poster hash: 45479...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #40 Skrevet 15. mars 2015 Det kan hende du ikke merker lukten selv. Man blir ofte ufølsom for egne lukter etter en tid. Rumpa sitter ikke så langt fra underlivet, så for min egen del vasker jeg begge deler.Anonymous poster hash: 45479...c9f Som jeg allerede har skrevet, så har jeg en samboer som sier i fra om jeg lukter vondt. Så den der kan du dra lenger ut på landet med Anonymous poster hash: bb723...201 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå