Gå til innhold

Annonser som ligger ute etter søknadsfrist.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker da spesielt på de stillngene som ligger på bemanningsbyråene sine sider. Har de rett og slett glemt å ta ned annonsen eller holder de den oppe med vilje? Jeg vet jo at jobber på kundesentere og telefonsalgssteder har mye gjennomtrekk, kan det være derfor?

For å ta et eksempel;

En annonse på manpower. Stedet beskrives sånn:

"Kundesenteret har vokst den siste tiden og vil fortsette å vokse", de søker etter et konkret antall folk å ansette. Søknadsfristen var for 10 dager, men den ligger ute fortsatt og det står at de rekrutterer fortløpende.

Har sett uttallige eksempler på dette de siste månedene, men jeg søker ikke fordi fristen er utløpt. Burde jeg kanskje begynne å søke på disse stillingene også?

Noen som vet?



Anonymous poster hash: 87fe6...a99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skader aldri å sende inn en søknad, kanskje de rett og slett ikke fant alle de lette etter.



Anonymous poster hash: a5132...6b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader aldri å sende inn en søknad, kanskje de rett og slett ikke fant alle de lette etter.

Anonymous poster hash: a5132...6b5

Skulle ønske de kunne legge inn et notat på at de fortsatt leter etter aktuelle kandidater eller noe sånt.

Er redd for at søknad etter gitt frist kan bli oppfattet som at jeg ikke leser søknadstekst.

"vanlige" (altså, ikke bemanningsbyråer) legge jo gjerne ut en andregangsutlysning eller legger ut annonsen på nytt om det ikke går som planlagt i ansettelsen.

Anonymous poster hash: 87fe6...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Hvorfor ringer du ikke og spør i de konkrete tilfellene? Da viser du deg både våken og interessert på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...