Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest imperio

Har fint klart 2 år jeg :)
Men så "sprakk" jeg, er nå 9 måneder siden. Prøver å holde føttene samlet :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har passert 1 år og 8 måneder nå uten.. Men tror jeg er heldig i kveld! :D

J25

Anonymous poster hash: 406d0...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fint klart 2 år jeg :)

Men så "sprakk" jeg, er nå 9 måneder siden. Prøver å holde føttene samlet :danse:

Er målet ditt og ikke knulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24år og teller....



Anonymous poster hash: fafdb...f21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk i mange år uten sex, og da var jeg i et forhold...Vi endte opp med å være kun venner, ingen seksuell gnist igjen der, nei.

Nå har jeg gått siden begynnelsen av desember, begynner å merke det... "Litt" seksuelt frustrert kanskje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å tære på, gitt..

Vanlig å ha gått så lenge uten? Jeg er vel neppe den eneste gutten eller jenta om å ha det slik?

For min del høres dette ikke normalt ut. Jeg har aldri siden jeg var 14 år gått lengre uten sex en 8 måneder. I dag er jeg over 40. Folk må leve nå. Knulle og kose seg, livet er kort og sex er en nytelse. Sex er ikke farlig, selv om man kjemper for å skape sex til noe farlig. Det påvirker oss, derfor så mye greier av det vi kaller følelser. Så stå på, jo mer sex, jo bedre blir livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kunne aldri levd med slik sextørke... Trenger sex hvertfall noen ganger i uka...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart et og et halvt år. Begynner så smått å bli litt frustrert. :grine:



Anonymous poster hash: 921b8...e9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å begynne å trene og bry seg om utseendet med andre ord. 3 år uten sex er ikke normalt med mindre det er frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å begynne å trene og bry seg om utseendet med andre ord. 3 år uten sex er ikke normalt med mindre det er frivillig.

Det handler da ikke bare om utseende.

Jeg er AB over her som ikke har hatt sex på et og et halvt år. Jeg både trener og bryr meg om utseende, er i min beste alder, men har likevel ikke hatt sex på leenge. Er jente

Anonymous poster hash: 921b8...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på mitt femte år - og det er null stress faktisk. Det er ting jeg savner langt mer enn sex når det gjelder damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.3.2015 den 19.41, Beach skrev:

.

Endret av mann_86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å begynne å trene og bry seg om utseendet med andre ord. 3 år uten sex er ikke normalt med mindre det er frivillig.

Joa, for jenter er dette sant, gutter er det nok en helt annen historie for...

Anonymous poster hash: fafdb...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske dum uttalelse, som kanskje tyder på at du bør gjøre noe med intelligensen din? Og så har du kanskje stavet litt feil i nicket ditt?

Jeg trener og ser helt normal ut, så er ikke det det går på.

Jaha? Min intelligens er det ingenting å utsette på, men takk for omtanken I guess..? Hvis du ser helt normal ut, hvorfor klager du? Det er plenty av jenter der ute, og noe feil må det jo være. Har du sosial angst eller er en litt nervøs person bør du kanskje oppsøke psykolog. Hvis det er jentene som er feil, må du senke kravene. Er ikke så mye vanskeligere enn det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Målet mitt er å ikke ha ONS og random knull :)

Da kan du gå glipp av mye godt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2015 den 7.00, imperio skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del høres dette ikke normalt ut. Jeg har aldri siden jeg var 14 år gått lengre uten sex en 8 måneder. I dag er jeg over 40. Folk må leve nå. Knulle og kose seg, livet er kort og sex er en nytelse. Sex er ikke farlig, selv om man kjemper for å skape sex til noe farlig. Det påvirker oss, derfor så mye greier av det vi kaller følelser. Så stå på, jo mer sex, jo bedre blir livet.

Men for andre er det altså ikke det viktigste i verden.

Anonymous poster hash: c4f43...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...