Gjest incognita Skrevet 11. mars 2015 #1 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) - knytte sko veldig fort (veldig fort altså) - krydre på øyemål - snakke med hvem som helst - skrive speilvendt - være presis - snakke i telefonen samtidig som jeg gjør alt mulig - multitasking generelt - lakke neglene veldig raskt med perfekt resultat - lukeparkere - montere IKEA-møbler - spise ekle ting (typ hvis jeg blir utfordret) - tillegge meg unyttig kunnskap Hva er DU flink til ?? Endret 11. mars 2015 av incognita 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. mars 2015 #2 Del Skrevet 11. mars 2015 - lese fort - vite hvilke tog som går hvor og når - brette papirfly - lage matpakker - planlegge - stå opp tidlig og gjøre mye selv om jeg ikke har sovet nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. mars 2015 #3 Del Skrevet 11. mars 2015 gjøre jobben min (selv om man sjelden blir utlært til tross for en bachelor) ha en rask reaksjonsevne ved f.eks. brannøvelser stille opp for mine nærmeste når de trenger det stå på videre til tross for mange motbakker kjempe for å nå mine mål i livet skrive fort på dataen, som regel også uten å se på bokstavene mens jeg trykker på de. +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 11. mars 2015 #4 Del Skrevet 11. mars 2015 Fjase på kåge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 11. mars 2015 #5 Del Skrevet 11. mars 2015 - problemløsing - teknisk forståelse - løpe opp trapper lydløst - ta kontrollen - skyte 5 bowlingkjegler ned av et bord på under 3 sekunder. Slik som dette http://m.youtube.com/watch?v=NFQAEDd_m7I - kommer veldig godt overens med dyr - huske alt på handlist - fotografere - prøve rar mat. Til og med i Kina - lære språk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg er veldig flink til: - Å trene hund og å sørge for at den er avbalansert og trygg. - Skrive fort på nettbrett/data - Lese fort - Kjøre bil (ifølge yrkessjåfører som har sitti på hvertfall) - Forstå hydraulikk, pneumatikk og andre tekniske ting. - Hjelpe andre med å løse personlige problemer - Lage blomsterdekorasjoner - Innrede hus - Skyte med rifle - Lage mat - Husarbeid - Håndtere kundeklager. - Å være høflig. - Bake - Holde pusten lenge under vann - Sanke ved og lage bål Jente, 23Anonymous poster hash: a7478...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 12. mars 2015 #7 Del Skrevet 12. mars 2015 -Lese veldig fort og forstå kva eg har lest. -Treffe inni nålauge med tråden. -Snakke for meg. -Skrive. -Lage mat. -Lese bakfra og fram. Ikkje lese, men esel. -Drite meg ut foran kjekke gutter. Verdens mester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 13. mars 2015 #8 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg er veldig flink til - å drive med ordkløveri - å lage redskaper, små møbler og ting til huset - å følge en oppskrift - å holde system i rotet - å ta vare på psyken min - å fotografere - å samarbeide med hvem som helst - å bruke ståltråd - å snakke spansk - å være impulsiv, bare jeg får tid nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerneskudd 20 Skrevet 14. mars 2015 #9 Del Skrevet 14. mars 2015 -Late som jeg har det kjempe bra når jeg egentlig har lys til å banke dritten ut av folk. Unskyld fransken. -Å fotografere -Å lære nye språk fort -Å synge -Å konfrontere folk -Å tegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 14. mars 2015 #10 Del Skrevet 14. mars 2015 - Ha sex - Spille fotball - Late som om alt er ok - Å lytte - Sove lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 14. mars 2015 #11 Del Skrevet 14. mars 2015 - skrive - lese korrektur - dikte opp sammenhenger mellom urelaterte fenomener - utsette ting som ikke haster så veldig - jobbe under tidspress - finne gode replikker akkurat for sent til å kunne bruke dem - spille gitar - lage mat med mye hvitløk, chili og ingefær - lage pai, selv når jeg ikke trenger å bruke mye hvitløk, chili og ingefær - late som om jeg er interessert mens jeg egentlig tenker på noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 15. mars 2015 #12 Del Skrevet 15. mars 2015 -lese fort -jobbe raskt -tegne -synge litt -lære nye språk -lage mat -lede andre -støvsuge -spille dota -si feil ting på feil tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 16. mars 2015 #13 Del Skrevet 16. mars 2015 - Være tålmodig - Trives i mitt eget selskap - Ikke sløse bort penger - Holde det ryddig - Sortere - Velge farger - Lage mat og bake hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå