Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt: Ma i uke 7 i januar, cytotec deretter to ganger, og til slutt utskrapning for to uker siden. Grunnet lav hcg og rester ved utskapning etter den lange prosessen skulle min test. Ifølge legen, være nefativ etter 2 uker.

I helga skulle jeg teste meg, men oppdaget at det var tomt for g-tester, så jeg tok en el-test (den ville kunne slå ut dersom jeg enda hadde hcg). Den var nesten positiv (den nederste på bildet, bildet ble tatt 3 dager etter testen ble tatt så det er ikke optimalt). Trodde dette skyldtes hcg, så jeg dro til legen for å måle hcg dagen etter - hcg ble målt til 2. Ergo, hcg er som på en ikke-gravid, så testen var ikke positiv av den grunn. Er det sannsynlig at jeg hadde eggløsning etter denne testen da?! Legger ved et bilde av en tidligere el-test som ble tatt noen dager tidligere, som har en langt svakere strek.

Anonymous poster hash: 68eea...5cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greit å legge ved bilde, haha.

Ts

Anonymous poster hash: 68eea...5cd

post-37809-0-06675200-1426084443_thumb.j

Skrevet

Det er jo nærliggende å tro at EL var like rundt hjørnet da, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du får EL i morgen

Anonymous poster hash: ec47e...54b

Gjest Wei Wei
Skrevet

Disse er negative, men el er om 2-4 dager

AnonymBruker
Skrevet

Disse er negative, men el er om 2-4 dager

Nei, de er ikke negative. Skjønner ikke hvorfor folk er så enssporet; IKKE ALLE FÅR LIKE STERK STREK SOM KONTROLLSTREKEN. OK?

Gjest Wei Wei
Skrevet
AnonymBruker, on 12 Mar 2015 - 08:47, said:

Nei, de er ikke negative. Skjønner ikke hvorfor folk er så enssporet; IKKE ALLE FÅR LIKE STERK STREK SOM KONTROLLSTREKEN. OK?

En av dem er sikkert negativ. Den andre er for de aller, aller fleste kvinner negativ (i følge Internet). Selvfølgelig er det mulig TS er blant disse få prosentene, men siden meninger av testene er å få like sterk eller sterkere, så er det større sannsynlighet å regne den siste testen som negativ når teststreken er så svakere enn kontrollstreken.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var da voldsomt. Ingen behov for å rope slik.

Den nederste testen er for meg og min kropp positiv. Får max fertilitet på fertilitetsmonitor og smilefjes på clearblue sine el tester når billigtesten er som den nederst på bildet. Mulig testen min ville vært ultrapotisiv en time etter den var som på bildet, men det er skjelden jeg får mer positiv test enn det og andre el tester sier da at de er positive.

Anonymous poster hash: 0ca45...2b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...