Gå til innhold

Fettsugeren (tabletter)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har prøvd å ta Fettsugeren over en periode? Funket det? Min mor påstår at hun ble kvitt mye av fettet på magen med disse..

Fettsugeren er produsert av kitosanekstrakt, et virkestoff fra havreker som har den egenskapen at det suger opp inntil 7 ganger sin egen vekt av fett fra matinntaket. Det er foretatt mange kliniske vitenskapelige tester av uavhengige organer som beviser dette. Over 40 års forskning i flere land.

Et effektivt slankeprodukt der fettet bindes og transporteres ut via tarmsystemet. Kontrollert og sikker vektreduksjon på en ny og effektiv måte. Utelukkende basert på naturlige ingredienser av høyeste kvalitet uten lukt eller smak.

Symptomer:

Alle som sliter med overvekt eller vil forebygge fedme. Demper det negative og øker det positive kolesterolet.

Dosering:

Normalt dagsbruk: 2 kapsler etter maten svelges hele med et glass vann.

Brukstid:

Inntil 6 kapsler daglig kan brukes regelmessig i 3 måneder. Deretter anbefales 1 ukes opphold, for igjen å innta en kur på 3 måneder. Virkningen blir gjerne bedre ved bruk sammen med Forbrenningste.

Bivirkninger/forhåndsregler:

Skal IKKE brukes av gravide. Bør unngås av personer med skalldyrallergi.

(Kopiert fra Bioform.no)

Håper noen med erfaring svarer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chihiro i.i.

Sorry, men dette er jeg skeptisk til. Hvis det funket så bra og var så veldokumentert så hadde vel legene skrevet det ut på blå resept til behandling av overvekt. Nei jeg har ikke tro på slike "mirakelkurer", selv om det selvfølgelig hadde vært supert om det funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...