Jump to content
Sola de

Solas grublerier.

Recommended Posts

Sola de

Etter noen alt for rolige dager, så strømmer ideene fram og i morgen starter prosjekt fullstendig ommøblering av stua. Få opp noe veggpryd, flytte om på møbler, endre litt på dekor her og der. Få inn litt farger i interiøret. På tide å få mitt eget preg på tomme hvite veggene her inne. Vi bli veldig fint :)

Fortsetter under...

Hoppetaujenta

Det tror jeg på! :opplyser:

Jeg skal i morgen bare besøke noen...og jeg skal på bensinstasjonen og kjøpe en stor pose twist for å ha med.

Ja jeg sa ha med for å gi bort. :fnise: Man må da være snill og unne folk noe godt når man en gang

i (sjelden) mellom treffes syns jeg. :jepp: Selv tar jeg meg en frukt, forhåpentlig sittende ute på en stol i vårlig solvegg. :)

Edited by Hoppetaujenta

Sola de

Å! Så koselig å gå på besøk! Du har vært veldig flink synes jeg :) Håper på masse solskinn og godvær der dere er :)

Hoppetaujenta

Det gjør jeg også. Er så hyggelig å kunne begynne å sitte ute og prate fremover. :jepp:

Jeg tar med et pledd sånn i tilfelle og kanskje litt varmt på thermosen, så er jeg trygg.

Sola de

I dag så står stolpussing, klesvask og ommøblering for tur. Jeg er fristet til å gjøre solide forandringer, men får se hvor langt jeg kommer i dag. Forandring fryder!

Sola de

Har fått ommøblert litt. Tror det vil bli bra! Flyttet sofaen mer inn i rommet får det til å føles mer privat enn hva det gjorde før. Spisebordet står nå ved vindusveggen og kanskje jeg tar meg mer tid til måltidene når jeg kan sitte å drømme meg vekk i alt jeg ser på :) Tankene og tiden flyr i alle fall av sted når man sitter der :) Og jeg fikk bedre plass til mine oppussingsprosjekter også. Må si meg ganske så fornøyd!

Annonse

Guest Mrs. Random Nick

Det tror jeg på! :opplyser:

Jeg skal i morgen bare besøke noen...og jeg skal på bensinstasjonen og kjøpe en stor pose twist for å ha med.

Ja jeg sa ha med for å gi bort. :fnise: Man må da være snill og unne folk noe godt når man en gang

i (sjelden) mellom treffes syns jeg. :jepp: Selv tar jeg meg en frukt, forhåpentlig sittende ute på en stol i vårlig solvegg. :)

Du er velkommen til oss også, både med og uten Twist. ;)

Guest Mrs. Random Nick

Etter noen alt for rolige dager, så strømmer ideene fram og i morgen starter prosjekt fullstendig ommøblering av stua. Få opp noe veggpryd, flytte om på møbler, endre litt på dekor her og der. Få inn litt farger i interiøret. På tide å få mitt eget preg på tomme hvite veggene her inne. Vi bli veldig fint :)

Ja, forandring er fint så lenge man velger den selv. :)

Hoppetaujenta

Syns det er morsomt å være litt fri og bevegelig i forhold til hvor mine møbler skal stå. Det frisker opp

å fornye selv om alt er ved det gamle hva møbler angår. Blir nok litt mer her også i løpet av april/mai. :)

Sola de

Ja, forandring er fint så lenge man velger den selv. :)

Det er sant. Har bodd i koffert i mange år, så har ikke vært så flink til å pakke ut å få på plass ting her hjemme. Alt har liksom vært pakket og klart til neste bosted. Tar ikke mange minuttene å pakke det ned igjen når jeg flytter heller, så følte jeg trengte å ha noen forandringer, for å få hjemmefølelse liksom.

Sola de

Syns det er morsomt å være litt fri og bevegelig i forhold til hvor mine møbler skal stå. Det frisker opp

å fornye selv om alt er ved det gamle hva møbler angår. Blir nok litt mer her også i løpet av april/mai. :)

Ja, du verden så store forandringer det blir bare ved å flytte om på møbler!

Sola de

Jeg har flyttet litt om på flere ting og har bestilt en bordlampe til av de jeg har av fra før, så blir fint når den kommer i posten. Så lite som skal til for total forandring. Fram med noen heklete fargerike duker jeg har arvet. Skifte ut noe av det hvite med litt farger. Skifte putetrekk. Som ei ny stue :)

Sola de

Sånn føler jeg meg i dag. Donald-duck-furious-1600-1200.jpg

Annonse

Hoppetaujenta

Da får jeg bare gratulere. Hullfritt tyder på at du har sterke tenner som klarer å stå i mot...

i tillegg til at du sikkert er ein framifrå tannpussar då. :jepp:

Sola de

Sterke tenner.... Er rene tenner frik, så rene tenner må jeg ha hele tiden, alltid. Er så koselig skulle jeg til å si, å gå til tannlegen. Kanskje tannlege man skulle blitt :)

Hoppetaujenta

Jaha...velbekomme sier nå jeg...for man kan ikke velge hvem man da skal ligge over/sitte med armene rundt

og innånde. *grøss* Tannlege har aldri stått på min liste over morsomme yrker. Jeg vil ikke snakke om det en gang. :(

Sola de

Huff. Leit med slike opplevelser. Har stort sett bare hatt tannleger som man knapt har kjent holdte på i munnen. Har vært hos et par, som var mer hardhendte og hele fjeset følte seg forulempet etterpå. Men de jeg bruker nå er en ren fryd å ha i munnen :) Så grundige, flinke og liker man å gå til tannlegen, slik jeg gjør, så storkoser man seg :)

Hoppetaujenta

Storkoser seg? Hos tannlegen? Dette var underlig lørdagslektyre, men ok. Bra for deg. lol

Sola de

Hihihi :) Finner det svært så interessant det de gjør, og så er det jo så behagelig å ligge og halvsove i stolen mens de holder på :)