Jump to content
Sola de

Solas grublerier.

Recommended Posts

Sola de

Bare å sette i gang å bygge det!

Jau. Skulle vært like flink som deg, så :)

Fortsetter under...

PPM

Jau. Skulle vært like flink som deg, så :)

Tull, alle klarer det der.

Sola de

Tull, alle klarer det der.

Jo, kanskje, hvis man vet hva alt man måtte trenge og hvordan man setter det sammen. Jeg er grønn.

PPM

Jo, kanskje, hvis man vet hva alt man måtte trenge og hvordan man setter det sammen. Jeg er grønn.

Internett! :jepp:

Sola de

Internett! :jepp:

Jau..

Sola de

Lurer på om jeg skal ut på tur i dag. Så pent vær. +4 og lettere overskyet. Skulle i grunn vært langfredag litt oftere. Nesten ikke trafikk forbi her i dag :) Herlig :)

Annonse

Hoppetaujenta

Jeg har spist min lønsj: brød med kjøpesteikskiver og potetsalat med purreskiver i...

og så kuttet jeg opp litt ekstra stangselleri på toppen av der igjen. Knas-knas-knas = GODT! :jepp:

Sola de

Det hørtes veldig godt ut! Tenkte å lage eggerøre og laks til lunsj eller middag. Får se. Har en sulten dag i dag av en eller annen grunn.

Hoppetaujenta

Jammen da må du jo spise da vettu. Det er det som er meningen når man er sulten. :jepp:

Sola de

Joda. Fikk i meg noe mat etter hvert, men nå er frøkenen sulten igjen :fnise:

Hoppetaujenta

Sånt liker jeg å høre. Spis og vær glad, så får hodet, magen og kroppen det bedre når du en gang legger deg. :jepp:

Edited by Hoppetaujenta

Sola de

I dag føler jeg meg full av sprell og spillopper. Skal bli en interessant dag :)

I morgen blir det juleribbe til middag. Skulle egentlig ha lammelår, men å steke et stort lammelår bare til meg selv utgår, så da ble det roting i fryseren og fant en ribbe igjen fra jul, så da blir det den. Blir jo for mye mat det og, men er så mangt jeg kan bruke restene til senere :)

Har fått helt dilla på brokkoli om dagen. Hvordan det er mulig å gå fra å mislike brokkoli til å spise det hver dag aner jeg ikke. Men er så godt i wok! Fant noe pastinakk på butikken i dag, så må undersøke hvordan den brukes. Har aldri smakt det før, så skal bli moro å prøve noe nytt :)

PPM

Grønnsaker er sunt. Nemlig.

Annonse

Sola de

Det er det! Og så mettende. Spiser jeg noe annet nå til middag, så lengter jeg etter grønnsakene! Rare greier.

Hoppetaujenta

Ribbe høres helt nyydelig ut... :rodmer:

Sola de

Det er supergodt! Kjøpte med vilje inn litt flere enn jeg trengte til jul, så har hele vinteren av de :)

Sola de

Pastinakk er min venn! :strix: Blir så glad hver gang jeg smaker noe nytt og liker det! :) :)

Sola de

Ååååååå! Smakte godt som rå, men himmelsk, stekt i wok! Hvorfor har jeg ikke smakt på denne vidunderlige grønnsaken før? Hurra!!!

Sola de

Da skal ribba snart i ovnen og været ute minner mer om juleribbevær enn det gjorde i går når jeg fikset svoren på den. Lurer litt på om jeg skal prøve noe nytt tilbehør. Håper jeg unngår å komme i julestemning også. Var i julestemning fra august fram til jul i fjor. Håper det går lengre tid i år før den kommer.

Hoppetaujenta

Jeg bare setter meg ned her ved dette bordet og venter jeg. :jepp: