Jump to content
Sola de

Solas grublerier.

Recommended Posts

Sola de

Jeg liker ekorn :rodmer:  standard_ekornL7993.jpg

Fortsetter under...

Rumle

Jeg og :rodmer:

Hoppetaujenta

Mhm...jeg stopper alltid opp og følger ekorn med blikket så lenge jeg kan se det når jeg har mine skogsturer. :jepp: 

Sola de
9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Mhm...jeg stopper alltid opp og følger ekorn med blikket så lenge jeg kan se det når jeg har mine skogsturer. :jepp: 

:rodmer: leste de kan bli mellom 8 til 12 år gamle. men med kortere levetid i naturen. Oppi skogen her bor Nøtteliten. Så den da jeg samlet kongler til et prosjekt. 

Sola de

Da har jeg skiftet gardiner på soverommet. Rosa :rodmer: Skal ha rosa gulvteppe på og, så snart gulvet har tørket.

Sola de

Hadde kjøpt 2 grønne gulvtepper til stua. De var veldig pene. Er bare at jeg ikke har ting som passet til de. Så siden søskenet mitt la sin elsk i dem, så bestilte jeg meg 2 rosa i stedet, matchende til det jeg skal ha på soverommet. Hadde egentlig tenkt å ha det ene i gangen, men tror det er lurest å ikke ha noe i gangen så mye som jeg tråkker fram og tilbake med sko på.

Annonse

Sola de

:sukk: Om man ikke hadde det alt for travelt i fra før av, så blir det plutselig enda travlere. Døgnet skulle vært dobbelt så langt. Da hadde det kanskje vært timer nok :(

Sola de

Stjernestjertens undersåtter har bestilt seg nye sko :redd: Håper de ikke vil gi meg for mye gnagsår. Har bestilt stor sekk til villmarksturen og :)

Jerry Lee
På Sunday, October 13, 2019 den 0.35, Sola de skrev:

Jeg liker ekorn :rodmer:  standard_ekornL7993.jpg

Jeg, og.   :spise:        ((:lur:))

Sola de
5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Jeg, og.   :spise:        ((:lur:))

Den som skal ha min venn Nøtteliten på menyen må forbi meg først :jolie:

Sola de

I går fikk jeg laks, i morges makrell i tomat og risengrynsgrøt nå til middag :mynona:- Overlykkelig mage som får sine favoritter

Jerry Lee
18 timer siden, Sola de skrev:

Den som skal ha min venn Nøtteliten på menyen må forbi meg først :jolie:

:trampe:    :cowboy:     :spise:

Sola de
1 time siden, Jerry Lee skrev:

:trampe:    :cowboy:     :spise:

Nemlig :trampe:  :fnise:

Annonse

Sola de

I disse dager, med så mye snakk om flyskam og kortreist ditt og datt. Stjernestjerten fikk brev fra sykehuset her jeg bor. Virker som det har blitt sendt fra andre siden av landet :klo: 

Sola de

Jeg har fått utslett! Hva i alle dager :unsure:

Sola de

Slike dager man heller bare vil bli i senga.. Var et sted mellom søvne og våken. Jeg trodde jeg var våken og plutselig hørte jeg noen snakke på østlandsk. Satte meg opp i senga. Nei var ingen der, så la meg ned igjen. Så på klokka. Var egentlig tid for å stå opp. Gjespet meg opp. Satt lenge før jeg gadd å gå på badet og frokosten kom etterhvert på bordet. Magen min fikk laks, men når jeg klarte å miste emballasjen med oljete eller hva det er siden ned på gulvet, så måtte jeg jo fram med ting for å vaske vekk det, så frokosten ble hastet ned og nå venter jeg på at gulvet skal tørke. Litt som å se på maling tørke det :ler: Når vi snakker om maling. Får se om jeg får tid til å male noe denne uken. Tiden flyr så fort når jeg først starter med det og tid har jeg lite nok av som det er for tiden, med overtid på jobb hver dag og fulltidsstudier. Tror et deltidsstudie ville vært bedre, sånn sett. Satt og skrev på en oppgave i går kveld. Får skrive videre på den i kveld om jeg da ikke stuper rett i seng etter jobb.

Tenk vi er allerede i midten av oktober. Hvor ble tiden av :riste: Synes det ikke er så lenge siden sommeren. Men siden vi er i oktober allerede, så betyr det jo at mitt elskede november er like rundt hjørnet :rodmer: NOVEMBER hviket fint ord :rodmer:

Sola de

Har bestilt masse julegaver :tree: nå avsted på jobb med seg 🏃‍♀️

Hoppetaujenta

Jeg tror at Sola har det bra og har masse og gjøre og snart er det julere enn julest i hennes hjem. :jepp: 

Hoppetaujenta

*innom og pynte opp litt uten at hun vet hvem som har vært her*  :ninja: 
Krans-av-lyng-3.jpg

Sola de
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at Sola har det bra og har masse og gjøre og snart er det julere enn julest i hennes hjem. :jepp: 

Er det så bra da? Å ha mye å gjøre mener jeg :unsure:

Vi får se. Jeg skal jobbe i julen og har eksamen i hele desember, så mulig jeg venter til 22 desember.

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...