Jump to content
Sola de

Solas grublerier.

Recommended Posts

Rumle
3 minutter siden, Sola de skrev:

Har ikke så mange :vetikke: Vet noen som har 150! 

Åh? Jeg har liksom sett for meg at du hadde akikkelig mange ballkjoler, må være i hodet mitt bare det da :ler:

Fortsetter under...

Sola de
8 timer siden, Rumle skrev:

Åh? Jeg har liksom sett for meg at du hadde akikkelig mange ballkjoler, må være i hodet mitt bare det da :ler:

Jeg har noen, men ikke så mange. Har ikke telt dem. Skal gjøre det en dag. tipper det er maks 25 stk til sammen. Tror ikke det er så mange.

Hoppetaujenta

Jeg har ingen. :)  Jeg er aldri Hoppepott på ball. 

Sola de
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har ingen. :)  Jeg er aldri Hoppepott på ball. 

Har du ingen kjoler som helst? Jeg er ikke Solapott på ball heller, men har vel en 3- 4 kjoler som passer i den kategorien. Resten er vanlige penkjoler. Men må innrømme. Er kun til bursdager, jul og slikt jeg kler dem på meg. Foretrekker bukser. Da slipper jeg å passe på hvordan jeg står og om kjolen er lang nok til at stjerteline ikke er på utstilling. Knelangt er sjelden knelangt på meg. Sånn midt på låret som regel.

Hoppetaujenta

Jeg har ingenting som de moteriktige ville kalle "pent", nei. :nigo: *stolt* 

Sola de
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har ingenting som de moteriktige ville kalle "pent", nei. :nigo: *stolt* 

Pent kommer an på øyet som ser det. Noens gråstein er andres gull. Jeg er forresten aldri særskilt moteriktig. Går i plagg jeg liker, uavhengig om de bare er "sååå ut". Det der merkekjøret til ungdommen er ikke blitt noe bedre siden jeg var ung.  Jeg var idrettsungdom og alltid på vei til eller fra trening, så gikk bare i treningstøy hele oppveksten. Var i grunn samme merkekjøret der som på andre klær. Jeg gikk alltid i siste skrik fra Adidas osv. Bortkastede penger tenker jeg i dag..

Annonse

Rumle
6 timer siden, Sola de skrev:

Jeg har noen, men ikke så mange. Har ikke telt dem. Skal gjøre det en dag. tipper det er maks 25 stk til sammen. Tror ikke det er så mange.

I min bok er nå 25 ballkjoler ikke lite akkurat da :ler: Men, alt er relativt :Nikke:

Sola de
1 time siden, Rumle skrev:

I min bok er nå 25 ballkjoler ikke lite akkurat da :ler: Men, alt er relativt :Nikke:

Har ikke 25 ballkjoler. 3 eller 4 tror jeg. 25 kjoler i alt.

Sola de

2 hyller med klær jeg bruker og passer. 2,5 skap med klær jeg ikke bruker da de er for store eller enda for små. Var så sinnsykt dyrt å måtte kjøpe inn alt av klær på ny etter jeg begynte å rase ned i vekt, så jeg vil ikke kvitte meg med noen heller, i tilfelle jeg  mot formodning blir større eller om jeg blir atskillig enda mindre :unsure: Men har ikke oppbevaringsplass til alt sammen.

Sola de

Møtte på amerikaneren i kjelleren. Jeg ikledd rosablomstret til bruk hjemme joggebukse, gul topp og hår til alle kanter, null sminke. Da er alt som det pleier 😂 Hadde vært moro å møtt på kjekke folk når man ikke ser som verst ut :ler: Men seriøst. Jeg ser søren meg ikke ut, hver gang jeg støter på ham eller en annen kjekkas. Er en annen som bor her som er ganske kjekk. Treffer på ham ofte og jeg er som vanlig ikledd mine hjemmeklær. Kanskje jeg skal begynne med å ikle meg stivpyntet hjemme hver dag og :ler:

Rumle
1 time siden, Sola de skrev:

Har ikke 25 ballkjoler. 3 eller 4 tror jeg. 25 kjoler i alt.

Aha det forandrer jo saken :Nikke:

Sola de
2 timer siden, Rumle skrev:

Aha det forandrer jo saken :Nikke:

Om jeg hadde hatt tusen så ville ingen av dem blitt brukt likevel :ler: Jeg elsker slike kjoler, men har absolutt ingen anledninger i min hverdag til å bruke dem. Er liksom ikke røde løpere jeg frekventerer :laugh:

Sola de

Da har jeg lest det jeg må for denne uka av pensum.  Får løse oppgaver i morgen :Nikke:

Annonse

Jerry Lee

Fineste søndagskveld ønskes BokEier.    :klem:

Sola de

Jeg har kjøpt inn knallrosa permer og rosa kladdebøker til dette studiet :rodmer:  Ellers blir det gjenbruk.Har hvitt pennal fra skolen for 2 år siden og skolesekk fra da har jeg og :ler:

Jeg måtte forresten sette nye pc tilbake til fabrikkinnstillinger i dag. Var klin umulig å komme seg inn noen steder som krevde en viss form for innlogging. Jeg hadde takket nei til alle mulige overvåknings- ting. Gjorde det å være på nett vanskelig. Liker ikke slik overvåkning :glare:

Sola de
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Fineste søndagskveld ønskes BokEier.    :klem:

Fineste søndagskveld ønskes dem og Herr Lee :klem:

Jerry Lee

Fineste søndagskveld ønskes dem og Herr Lee :klem:

Meget vennlig av Dem.  Takk skal De ha.   😀

Sola de
21 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Meget vennlig av Dem.  Takk skal De ha.   😀

Hahaha :fnise: 

Hvordan står det til i din verden? Vært noe på hytta i sommer?

Jerry Lee

Hahaha :fnise: 

Hvordan står det til i din verden? Vært noe på hytta i sommer?

Nja...ting er ugreit...   og kun et par småturer.  Det i seg sjøl er deprimerende og leit.

Sola de
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Nja...ting er ugreit...   og kun et par småturer.  Det i seg sjøl er deprimerende og leit.

Huff :hug: Håper ting vil bli bedre etter hvert.

Kunne du tenkt deg å bo fast på hytta? Legge livet i byen, eller hvor enn du bor, bak deg? Leve i ett med naturen? Akkurat det er en tilværelse jeg finner mer og mer tiltrekkende.