Gå til innhold
Sola de

Solas grublerier.

Anbefalte innlegg

Sola de

Bah! Hva er vitsen med å ha belønninger for å nå sine delmål når jeg for det første ikke liker å sløse bort penger og bare får dårlig samvittighet for å ha kjøpt meg noe jeg ikke trenger. Må revurdere de belønningene mine for å nå delmålene mine innen ernæring og treningen. Noe jeg trenger i stedet for noe jeg har lyst på men ikke trenger.

Endret av Sola de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta

Det er mangt en kan tenke og faktisk gruble dypt på før en finner en løsning ja. :klo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Klumsete til tusen dagen i dag. Mistet først solbrillene i gulvet, så telefonen i ørten deler utover gulvet. Deretter var det frokost. Et glass med sylteagurk var ikke lukket igjen skikkelig, så all laken utover all maten i kjøleskapet, på kjøkkeninnredningen og utover gulvet. Stinker her enda jeg har vasket. :bond:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

...men da får en kanskje tro at det verste er unnagjort for akkurat i dag? :jepp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Får håpe det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Kjedeligste med påsken er at alt er stengt. Så når man ikke har lagt noen planer, så begynner rastløsheten å komme fram. Må finne noen prosjekter å starte opp med. Har to stoler som venter på maling, men været er ikke så alt for bra meldt før i neste uke, så får vente med de til da. Har noen bilder som må males ferdig også, så det kan jeg jo gjøre. Og vårrengjøring må også tas.. Bare å sette i gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta

Hihi... :lur: Alt er ikke stengt nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Nei :) Plantasjen er åpen :) Skal ta meg en kikk på nettsiden deres og notere meg ned det jeg måtte trenge før jeg fyker ut dit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Lure meg hadde ikke tålmodighet til å vente til neste uke med å male stolene. Har malt 3 strøk på ene og må ha 3 til strøk, tror jeg. Innendørs.. Stinker, men har balkongdøra oppe og forhåpentligvis blir det mindre lukt etter hvert som den tørker. Blir det for ille, så får jeg sette den ut på balkongen i natt og håpe på oppholdsvær.

Synes jeg får et så mye bedre inntrykk av hvordan det vil se ut til slutt nå når ting begynner å komme på plass slik det skal. Det vil bli så fint når alt står i blomst! Masse oransje og gule blomster. Jordbærplanter, diverse krydderplanter osv :) Skal finne på noe glup værbestandig belysning der ute også :)

Jeg fikk noen vakre gamle hollandske krukker her om dagen. De er så pene! Hadde egentlig tenkt å ha blomster i de, men lurer på om jeg ikke skal ha kjøkkenredskaper i den største i stedet :) Den er bare såååå fin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

Jeg tror bestemt at våren har kommet dit sola bor. :jepp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Ha! Ikke mye som tydet på det i går akkurat. Er meldt veldig pent vær neste uke, så er lov å håpe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

large.jpgDette skriker kjøp meg, kjøp meg.... Tror det vil passe fint til alle krydderplantene mine :) Har et lite drivhus nå, men dette har mer plass og så fint!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

Syns at du skulle kjøpe det hvis du trenger det. :jepp:

Du bestemmer helt selv hva definisjonen av ordet trenger er. :fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sola de

Det var det.. Altså jeg har et lite et med plass til krydderplantene jeg har. Men med det, så får jeg plass til flere og annet jeg måtte finne på.. Får se :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PPM

Hvordan får de som bor høyt oppe, uten mulighet til å snu vindu, stå på veranda, stige eller lift til å vaske vinduene sine utvendig? Skulle hatt en propell å hatt på ryggen av og til.

Har to stoler som skal males, så håper været skal bli pent, så jeg får satt i gang. Er meldt frost også noen ganger denne uka. Liker det dårlig med tanke på blomstene mine. Håper temperaturen holder seg over null. Nærmer oss april og det er verre vær nå enn i slutten av februar/ begynnelsen av mars :/

Vil ha sol, sommer og varme ikke kulde, regn, snø og hagl!

5UgE1Cr.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Der!!! Genialt!

5UgE1Cr.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

lol Genialt er ordet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PPM

lol Genialt er ordet.

Jepp. Da kan jeg både vaske vinduer og spionere på dere på én gang. :jepp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Velkommen! Den drona var fin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PPM

Bare å sette i gang å bygge det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her