Gå til innhold

Snart ferdig sykepleier, utenlandsstudier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er snart ferdig utdannet som sykepleier. Men jeg har lyst å ta et årsstudium. Det passer best å gjøre dette rett etter jeg er ferdig med bacheloren, i forhold til samboer, og når han er ferdig.

Spørsmålet mitt er om dette er en fryktelig dårlig idé, i forhold til om jeg kommer til å glemme alt jeg har lært på skolen, og slite når jeg skal jobbe igjen året etter?



Anonymous poster hash: 9663c...c7c



Anonymous poster hash: d136f...f75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingen her som kan svare på om du kommer til å glemme det du har lært ved å reise og ta et utelandsstudie ... ta med deg fagbøker om du mener problemstillingen din er reell. For min egen del ville det gitt mest mening å begynt i arbeid rett etter endt utdanning, men om du holder deg oppdatert på det du frykter å glemme, så bør det vel ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen her som kan svare på om du kommer til å glemme det du har lært ved å reise og ta et utelandsstudie ... ta med deg fagbøker om du mener problemstillingen din er reell. For min egen del ville det gitt mest mening å begynt i arbeid rett etter endt utdanning, men om du holder deg oppdatert på det du frykter å glemme, så bør det vel ikke være noe problem.

Jeg tenkte mer på om noen hadde egne erfaringer eller liknende. Men å ta med meg fagbøker det var ingen dum idé ;-)

Anonymous poster hash: d136f...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...