AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Vi er et reisefølge på 4, (to par på 52 og 56, 21 og 29), som tenker å ta oss en sydenferie. Men ingen av oss har vært i syden før. Siden dette er en gave fra oss til paret på 52 og 56, ønsker vi ikke at den totale prisen for 4, (for fly og hotell), overstiger 30.000. Vi tenker at bopelet må ha bra standard, og gjerne air-condition. Stedet må ikke være for varmt. Tenker at en 25-30 grader er fin temperatur, gjerne sentrumsnært og ved stranden. Kom gjerne med tips til steder, hotell, og så videre. På forhånd takk. Anonymous poster hash: f2d57...b26
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Mallorca er fortsatt varmt, ellers har jeg hørt me bra om korfu. Sør i italia er det også fine tempraturer. Det kommer jo også ann på hva dere vil oppleve, mallorca er jo bare syden, med strand og avslappning, mens italia og hellas har mer opplevelse å tilby Endret 10. mars 2015 av Solstråla88
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Mallorca er fortsatt varmt, ellers har jeg hørt me bra om korfu. Sør i italia er det også fine tempraturer. Det kommer jo også ann på hva dere vil oppleve, mallorca er jo bare syden, med strand og avslappning, mens italia og hellas har mer opplevelse å tilby Vi ønsker primært å slappe av en ukes tid med god mat, litt bading og boder og shopping. Og det er vel det. Ser ut til at det blir i overgangen fra juli/august Anonymous poster hash: f2d57...b26
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Vi ønsker primært å slappe av en ukes tid med god mat, litt bading og boder og shopping. Og det er vel det. Ser ut til at det blir i overgangen fra juli/august Anonymous poster hash: f2d57...b26 Da kan mallorca bli varmt, men det er veldig fint der. Viva palma nova bodde vi på sist vi var der. Den sommeren vi var der var det altfor varmt, pleier ikke være mer enn 30-35 grader ca. Vi hadde over 40 på dagtid
k192 Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Barcelona er fint, der er det både storby og strand 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Signerer forslaget om barcelona! Fantastisk by! Vil dog tro det er ganske varmt der i juli/august. Vi var der i starten av september og da lå gradene på ca 20-25 1
Pawn Hearts Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Juli/august er den varmeste tiden på året. Nesten uansett hvor dere drar risikerer dere temperaturer opp mot 40 grader. Personlig ville jeg gått for en gresk øy. På øyene er det som regel et vinddrag som gjør varmen mer utholdelig. Jeg har truffet folk fra Firenze som har kommet hit til Rodos om sommeren for å avkjøle seg.
caroprins Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Med det temperaturønske så ville jeg satset på Grand Canaria da middelhavslandene på den tiden ligger mye høyere , sånn 35 til 40 grader er ikke uvanlig. Så jeg fant et hotell i Puerto Mogan på Grand Canaria som ligger innenfor ditt budsjett og med avgang 29 juli. Velger man dobbelt rom i stedet for leilighet så er det aircondition også pluss frokost og middagsbord inkludert. Og jeg vil anbefale dobbeltrom da disse er bra men leilighetene er noe slitt. Puerto Mogan er en veldig koselig og rolig by på Grand Canaria og det er også enkelt å ta seg rundt på øya med lokalbuss og taxi eller bli med reiseselskapet på utflukter om man skulle ønske det. Jeg hadde problemer med å få opp resultat på søkefunksjon for 2 rom , 4 personer men dette fikser sikkert star tour via telefon. Legger ved link herhttp://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/puerto-de-mogan/puerto-de-mogan/pc-000004377/?step=2 Endret 13. mars 2015 av caroprins 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #9 Skrevet 14. mars 2015 Fant liksom ikke noe av interesse på noen av sidene. Men kan godt hende det ender med storbyferie i stedet for.. Utrolig at jeg ikke finner noe jeg tenker vi liker ... Anonymous poster hash: f2d57...b26
Gjest Blondie65 Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 Grand Canaria i Palma by er både by og Strand. Ellers anbefaler også jeg en gresk øy, f.eks Kreta. Bad og bo i Platanias, Agia Marina eller Kato Stalos - Shop og sightseeing i Chania.
Asir Skrevet 28. mars 2015 #11 Skrevet 28. mars 2015 Jeg anbefaler Makarska i Kroatia på det sterkeste! Nydelig og avslappende plass solfylt og en helt fantastisk sjø! Har vært der 6 år på rad og skal tilbake igjen alt er sentralt og folk maser ikke der nede.
Meadow Skrevet 28. mars 2015 #12 Skrevet 28. mars 2015 http://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/karpathos/karpathos-by/hotell/alimounda-mare Avreise 2.august = 33000 for 4 voksne i 2 dobbeltrom, frokost inkludert. Jeg har vært der, superfint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå