Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #1 Del Skrevet 15. august 2004 ..bare mistet den sånn plutselig. har alltid hatt uregelmessig, men aldri så lenge! er 18år nå. gikk ned sånn 7 kilo veier 52 nå men spiste og det gjør jeg fortsatt faktisk mye mer..kan p-piller være løsningen? vil gjerne ha den igjen orker ikke tanken på at jeg kan være steril. mistet den samtidig som jeg dro til utlandet et år og livet ble jo snudd på hodet..men dro til legen og har tatt urinprøver, blodprøver ++ uten at de kom frem til en grunn. kan noen gi meg noen råd??? :-( tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En annen gjest Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Sikkert lurt å snakke med legen igjen. Ja, kanskje p-piller kan være løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 52 kilo høres likevel lite ut, men det er selvsagt avhengig av hvor høy du er. 7 kilo vekttap kan kanskje være nok til å forstyrre mensen om den allerede er ustabil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå