Gå til innhold

Å være 24 år og jobbe i bar og service bransjen, ikke student..dårlig suksess? :P


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer, fordi jeg har i noen år nå, vært bestemt på å bli psykolog, men insett at jeg mest sannsynlig vil gi opp ila studietiden likevel, da jeg er ekstremt skolelei! Så tenker bare å slå meg til ro med noe annet.. er det dårlig å jobbe i bar, parfymeri eller kleesbutikk? burde du liksom klart noe mer?



Anonymous poster hash: 70e2f...66b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før i tiden var det grusomt å jobbe i bar. Men etter at røykeforbudet kom er det jo en knallbra plass å jobbe.



Anonymous poster hash: af9fc...ebb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi trenger folk i butikk også:-) hvorfor utdanne seg om man kan trives som sjåfør/butikkmedarbeider/renholder osv?

Jeg ville ikke brydd meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen må drifte Norge! :) jeg er stolt over min jobb i matbutikk. jeg gjør manges dag bedre ved å være så hyggelig og imøtekommende jeg kan. skjer ikke sjeldent at vi vitser og ler sammen :) ser an menneskene så klart, men jeg får jo til og med høre flere ganger av stamkunder at de er så gled hver gang jeg er på jobb, siden jeg alltid er blid og smilende! :) så lite skal til for at folk får en bedre dag! :)



Anonymous poster hash: 9ce4e...7ef
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvilken butikk / uteplass man jobber på :)
Jeg kunne ikke tenkt meg nattklubb.. For høy musikk og og altfor mange som tar rølpefylla...
En pub er myyye bedre, flere stamkunder og god stemning.. x)
Lønna der er jo så som så, spørs hvor man jobber..
Samme gjelder jo bensinstasjoner og matbutikker også. Jobbet i en butikk på sørlandet hvor jeg hadde 126kr/t+ tillegg. Flyttet og jobbet innenfor samme matbutikk og hadde 156kr/t+tillegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er "dårlig" er vel opp til deg selv å vurdere, ingen andre.



Anonymous poster hash: 7ee50...0f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trives, så er det det viktigste:)

Anonymous poster hash: fb055...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trives, og ikke ønsker å studere, synes jeg du skal bli der du er. Kanskje får du nye muligheter eller motivasjon til å gjøre noe annet senere i livet. Du er bare 24. Man kan få spennende oppgaver i servicebransjen også. Få mer ansvar. Det lønner seg ikke så mye med utdanning i Norge uansett. Lev livet og vær lykkelig!

Anonymous poster hash: b9d15...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...