Hilde Skrevet 14. august 2004 #1 Del Skrevet 14. august 2004 Nesa mi er helt snodig nå. Det kjennes ut som om jeg har vært hos tannlegen, og bedøvelsen er i ferd med å gå ut. Det er i hele nesa, og i overleppa. Hva i all verden kan dette være for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2004 #2 Del Skrevet 14. august 2004 Allergisk reaksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #3 Del Skrevet 15. august 2004 Hvordan går det med deg? Fant du ut hva det kom av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 15. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 15. august 2004 Er fortsatt lettere lam i nesa jeg. Har ikke peiling på hva det er for noe. Det er så voldsomt irriterende! Om det ikke har gått over til i morgen så vurderer jeg å ta en telefon til legen for å høre hva dette kan være for noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2004 #5 Del Skrevet 15. august 2004 En venninne av meg fikk hoven og "lam" munn av å drikke cola.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 15. august 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 15. august 2004 Hm.. Jammen, jeg drikker jo cola hele tiden. Har jeg plutselig blitt allergisk kanskje? Hadde jo kanskje vært det beste, så har jeg en god grunn til å slutte å drikke skvipet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2004 #7 Del Skrevet 15. august 2004 Hun også drakk cola hele tiden....Så kuttet hun ut til munnen ble ok, og drakk cola igjen. Tror hun har fått samme reaksjon 5 ganger i ettertid, og det er alltid colaen som har fått skylda. (Hun drikker cola fortsatt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 15. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 15. august 2004 Får prøve da. Colanekt de nærmeste dagene, også hølje nedpå en god halvliter for å sjekke om jeg blir "lam" igjen. Takk for tipset uansett, alt må prøves :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2004 #9 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje litt på siden, men det samme skjer med meg når jeg drikker alkohol. Det første tegnet på at jeg begynner å bli brisen er at overleppen og nesa blir følelsesløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 15. august 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 15. august 2004 Det er faktisk akkurat sånn følelse jeg har, Lea. Men, jeg har ikke vært i nærheten av alkohol på en uke i alle fall, så tror nok ikke det er det som er årsaken denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 15. august 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje Coca-cola har begynt med kokain i brusen igjen? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2004 #12 Del Skrevet 15. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2004 #13 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje Coca-cola har begynt med kokain i brusen igjen? :o Skulle akkurat til å si det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #14 Del Skrevet 16. august 2004 Ved elveblest får du en slik følelse. Om du er mildt plaget. I tilegg kan du også hovne kraftig opp på de samme stedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #15 Del Skrevet 16. august 2004 Kanskje Coca-cola har begynt med kokain i brusen igjen? :o Hvor har du det fra at de har brukt kokain? ville tro det ble ulovlig da? har du noen link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2004 #16 Del Skrevet 16. august 2004 Hvor har du det fra at de har brukt kokain? ville tro det ble ulovlig da? har du noen link? Det sies at kokain var en av ingrediensene til Coca-Cola da brusen først ble produsert. (Selv om Coca-Cola avkrefter dette på sine internettsider, så lever historien videre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 16. august 2004 #17 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg får den følelsen når jeg spiser eple, paprika, mel...osv. Dvs allergisk reaksjon. Noe jeg fikk påvist etter lang undring over hva dette kunne være. Legen min mente dat kunne være en slags hyperventilerings-reaksjon. For det er også et syptom for det. Jeg velger å tro på ernæringsfysiologen og allergier. :-? Håper du føler deg bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 16. august 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har ikke drukket cola i dag, og har mer følelse nå.. Får prøve et par dager til uten før jeg kyler nedpå en halvliter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #19 Del Skrevet 17. august 2004 Ja blir historiene repitert ofte nok, så blir det en "sanhet" til slutt. Blir for dumt å si at det er kokain i colaen. neppe vert tillatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 18. august 2004 #20 Del Skrevet 18. august 2004 Det blir ofte brukt medisinsk kokain som bedøvelse i munn og neseområdet. En kamerat har operert nesen og fikk fortalt at de brukte kokain som bedøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå