Gå til innhold

Er kjæresten din romantisk?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er kjæresten din romantisk? Hvis han er det, er jo dette en fin tråd til å skryte om hvor romantisk kjæresten din er :wink: Vil si at min kjæreste er romantisk. Her om dagen lagde han frokost til meg og hadde skrevet med majones at jeg var best og at han var glad i meg på brødskivene :hoppe:

Flere som har det sånn? Fortell, fortell! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg og kjæresten var på ett handlesenter, der vi gikk forbi en gullsmed. Der såg jeg ett stort kors som var laget av de nydeligste steiner, slike blanke flotte steiner i klare farger som jeg liker så godt. Jeg sa: ÅHHHH for ett nydelig smykke, oppdaget den høye prislappen og gikk fort videre.

Da vi kom til lekebutikken der jentungen skulle få velge en leke sa han at han måtte på do.

Da vi var ferdige i lekebutikken kom han tilbake og vi gikk ut i bilen. Da vi satte oss inn ga han meg en pakke, og hva var inni, jo nettopp, smykket.

Jeg ble så ovverveldet at jeg begynte å gråte.

"Syntes bare du fortjente det", sa han.

Dette var det siste romantiske han gjorde, og lista er lang lang lang.

For en herlig mann jeg har :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjæresten min kan finne på å si han er glad i meg sånn helt plutselig når jeg minst venter det, kommer hjem med de nydeligste roser uten noen spesiell anledning, serverer pent kuttede tomater som han ikke liker fordi han vet jeg syns det er godt og mye mer - jeg er heldig jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hva man legger i romantisk. Jeg synes mye av det andre synes er romantisk (som majonesmeldinger, sukkersøte lapper i matpakken osv, heldigvis er vi forskjellige da) bare er klissete. Å kjøpe blomster/gaver, vise at man er glad i hverandre ofte, komplimenter osv osv, det er derimot romantisk i mine øyne, og slik er samboeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er romantisk ja. Han kjøper kanskje ikke blomster så ofte, men han sier hver dag at han elsker meg :hjerte: . Han viser det også fysisk, med mye kosing hver dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min er ikke spesielt romantisk (og det er ok, jeg er ikke så romantisk, jeg heller), men det hender han glimter til.

Spesielt husker jeg engang tidlig i forholdet vårt. Jeg hadde så utrolig dilla på en spesiell låt, men den var gammel, og platen var umulig å oppdrive (dette var før Internetts tid). En dag fikk jeg telefon på jobben, og da jeg svarte, spilte "min" sang i røret. Snille kjæresten hadde fått tak i plata ved å gå fra antikvariat til antikvariat... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er flink å vise at han elsker meg...hver dag...og sier det hver dag også...

Han kjøper blomster innimellom, men for meg er det at han feks. vanner blomstene eller vasker badet utrolig romantisk og "tennbart" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desverre! Svært direkte uromantisk faktisk!

Men en gang hadde han et lyspunkt. Vi skulle ut å spise middag på Big horn på Aker Brygge. han ringte og sa at jeg måtte glede meg. Selvsagt gjorde jeg det, hadde jo så lyst på biff at jeg holdt på å dø. Men nei, ikke derfor, men han hadde noe til meg. han var skikkelig oppspilt i stemmen. Etter middagen gav han meg en liten pakke (gullsmed). Jeg pakket spent opp, mens han hadde skikkelig stjerner i øynene av fryd selv. Litt stolt og kry kan man si. haka mi datt ned på gulvet da jeg så hva det var. Oppi esken lå en nydelig en-stens diamantring. Diamanten var STOR og klar. Jeg turte nesten ikke se på den samtidig som jeg ikke klarte å la være å se på den heller. Den var dyyyyr.. Jeg syns at du trengte en sånn jeg, sa kjærsten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min mann sier hver dag at han elsker meg. Og han viser det også.

Han skulle reise på tur med noen venner i helgen og være borte i to dager. Natten før han reiste, våknet jeg av at han dro meg inntil seg. Han klemte meg og sa at han kom til å savne meg kjempemasse når han var på tur. :hjerter: Sukk..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...