Gå til innhold

Normalt??+


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten1

Bare lurte på en ting som jeg har fundert lenge på om min x. Hun var da utro (psykisk) når hun hadde ett barn som var 3 måneder, og fysisk når det var 4 mnd er.

Er dette normalt.....jeg mener....det verste med at vi gikk fra hverandre var nettopp det at hun var utro når hun hadde en baby som var så liten. Greit...ikke noe bra forhold, men dog??? Ville dere andre jenter geid noe slikt??? JEg er mann....og vi skal jo være så fæle. Men dette er hinsides min fatte evne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle er jo selvsakt forskjellige..... jeg for min del kunne ikke tenke meg og ta i noe mann når datteren min var bare noen månder gikk et år før jeg hadde noe tanke på sex....stakkars sammbo.

Men man er jo manger ganger veldig ustabil i tiden etter man er blitt mor.

En mengde hormoner som går opp og ned så det er sikkert mange som gjør og tenker saker som de ikke burde både menn og kvinner etter eller under et svangerskap.

Skal jeg ikke være politisk riktig syntes jeg at hennes oppførsel var og er helt forkstelig i mine øyne uansett hva grunnen var!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva mener du med psykisk utro..?

Det er mange menn med små babyer som er utro, så hvorfor ikke kvinnene? Er det værre at en kvinne med en 4 mnd baby er utro, enn en mann med en 4 mnd baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Det er mange menn med små babyer som er utro' date=' så hvorfor ikke kvinnene? Er det værre at en kvinne med en 4 mnd baby er utro, enn en mann med en 4 mnd baby?[/quote']

Det er mange som dreper andre, så hvorfor kan ikke jeg gjøre det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy: :frustrert: Nei overhode ikke. Hadde aldri vært utro, ikke bare hadde jeg holdt meg unna om jeg hadde hatt en baby, men hadde ikke gjort det ellers, jeg da.

Ingen fortjener å komme iden situasjonen å måtte oppleve at den andre parten er utro. grøss og gru. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter, ærlig talt, ikke helt problemstillingen. Hva i all verden hadde barnet med utroskapen å gjøre?

Kan ikke se at barn/ikke barn og eventuell alder gjør noe fra eller til - det er vel utroskapen i seg selv som er avgjørende?

Eller mener trådstarter at en nybakt mor skal være med "madonna-aktig" enn som så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tror heller ikke babyen har noe med utroskapen og gjøre, dette hadde skjedd uansett, hadde je tenkt....

Klart dere har et barn, så du bør helt klart prate med henne, finne ut av hva som er feil, hva som er grunnen til hennes sidesprang....

Men du må selv vurdere om dette er til og leve med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...