Gå til innhold

Hvordan trives som arbeidersledig?


KvinneguidenBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvordan beholde vettet, og selvfølelsen? Jeg har begynt å få negative tanker om meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå opp om morgenen, fikse seg og stikk ut en tur enten det bare er på butikken eller treff venner og familie. Har vært arbeidsledig selv og jeg sleit med at jeg gjorde jo aldri noe viktig og trengte jo aldri å stå opp til noe.. Men om man kommer seg opp til rett tid om morgenen har man kommet veldig langt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en mening/oppgave.

For meg ble det frivillig arbeid som jeg brenner for, flere ganger i uken.

Jeg jobbet med dyr, men det er mange muligheter, også til å jobbe med mennesker eller det du måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp om morgenen, fikse seg og stikk ut en tur enten det bare er på butikken eller treff venner og familie. Har vært arbeidsledig selv og jeg sleit med at jeg gjorde jo aldri noe viktig og trengte jo aldri å stå opp til noe.. Men om man kommer seg opp til rett tid om morgenen har man kommet veldig langt :)

Hehe, å stå opp er ikke noe problem, har en toåring som sørger for vekking før 06!

Anonymous poster hash: 4ae6c...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, å stå opp er ikke noe problem, har en toåring som sørger for vekking før 06!

Anonymous poster hash: 4ae6c...3d5

Du har hvertfall barn, det kommer aldri jeg til å få!

Anonymous poster hash: e51fe...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Meld deg inn i en frivillig organisasjon der du kan gjøre noe frivillig arbeid. De har gjerne diverse kurs også der man kan lære mye nyttig, blant annet førstehjelp.

Du kan også vurdere å bli blodgiver. Det er svært nyttig, og de fleste av oss pleier jo å bli glade av å føle seg nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meld deg inn i en frivillig organisasjon der du kan gjøre noe frivillig arbeid. De har gjerne diverse kurs også der man kan lære mye nyttig, blant annet førstehjelp.

Du kan også vurdere å bli blodgiver. Det er svært nyttig, og de fleste av oss pleier jo å bli glade av å føle seg nyttig.

Blodgivning gjør jeg, gir blodplater også, og har meldt meg som beinmargsdonor. Men noe frivillig arbeid er lurt ja!

Anonymous poster hash: 4ae6c...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hvertfall barn, det kommer aldri jeg til å få!

Anonymous poster hash: e51fe...d05

Hvorfor sier du det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...