Gå til innhold

Sjefen "glemmer" å gi oss lønnslipp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor?? Han er veldig konfliktsky. Når vi spør hvor lønnslipp for februar er, så snakker han seg ALLTID bort. Hvorfor vil han ikke gi den til oss?

Liten privat bedrift, om der har noe å si..

Anonymous poster hash: 6c60d...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arbeidstilsynet neste



Anonymous poster hash: 811ff...f4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups! Den skal du forlange! Det er faktisk superviktig å ha lønnsslippen sin, altså. Ikke bare fordi den gir deg nødvendige opplysninger, men også fordi den beviser at det er trukket skatt fra lønnen din.

Min svigermor var ansatt hos en idiot som puttet skattetrekket i egen lomme. Hadde det ikke vært for at hun hele tiden hadde fått lønnsslipper, hvor alt så ut til å være i skjønneste orden mht trekk, så hadde hun selv måttet stå ansvarlig for manglende innbetaling av skatt, og fått en baksmell som ikke lignet grisen.

Dette du forlange!



Anonymous poster hash: 511cd...857
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups! Den skal du forlange! Det er faktisk superviktig å ha lønnsslippen sin, altså. Ikke bare fordi den gir deg nødvendige opplysninger, men også fordi den beviser at det er trukket skatt fra lønnen din.

Min svigermor var ansatt hos en idiot som puttet skattetrekket i egen lomme. Hadde det ikke vært for at hun hele tiden hadde fått lønnsslipper, hvor alt så ut til å være i skjønneste orden mht trekk, så hadde hun selv måttet stå ansvarlig for manglende innbetaling av skatt, og fått en baksmell som ikke lignet grisen.

Dette du forlange!

Anonymous poster hash: 511cd...857

Altså, hun fikk en gedigen baksmell på skatten, men fikk ordnet opp med skattemyndighetene fordi hun hadde lønnsslipper som beviste at hun var blitt trukket, og ikke hadde grunn til å tro noe annet. Arbeidsgiver måtte gjøre opp med skattemyndighetene.

Anonymous poster hash: 511cd...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lønnslippene ligger i en uåpnet konvolutt på kontoret, vi ansatte forstår ingenting. Sjefen har alltid lagt de ut med en gang. Nå er det gått 2 uker, fortsatt ingen lønnslipp uansett hvor mye vi spør. Vi mistenker litt snusk, han er en veldig slu sjef.. Hvis jeg kan si det sånn :S

"Heldigvis" skal jeg snart vekk i 1 år..(mammaperm)

Anonymous poster hash: ae99b...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...