Gå til innhold

Beste måte å stramme opp hele kroppen på

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan skal jeg trene for å stramme meg opp fra topp til tå? Har fått cellulitter på alle mulige steder nå, så nå MÅ jeg gjøer noe..

Har ikke utført noen form for trening på to år.. Hjelper det å gå lange turer? Litt hvertfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå lange turer hjelper ganske mye. Ikke direkte oppstrammende, men du får bedre kondis, blir sterkere i ledd og senefester, økt forbrenning etc.

Sunt å bevege seg!

Når det gjelder oppstramming, så hjelper det godt med styrkeøvelser. Dette kan du lete frem på nettet å gjøre hjemme selv - eller bli medlem av et treningsstudio der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cellulitter er skremmende saker ja. Jeg ser jeg begynner å få litt av det selv også. Det er ikke noe man kan gjøre for å utrydde dem. Med mindre du er villig til å skjære vekk all underhuden + fettlaget på hele kroppen :P men da kommer det vel bare tilbake tenker jeg. Tren mye og spis lite fet mat og drikk MASSE vann. Si beddiebye med TabXtra og sånt lightbrus også siden de inneholder masse tilsetningsstoffer som kroppen må jobbe unødig for å bli kvitt i kroppen, for de bidrar til å mekke cellulitter.Unngå polysakkarider (mangesukker): drit i bakverk som er laget av fint mel og sjokolade etc. Tenk mest naturlig som mulig når det gjelder mat så er det bra. Også tren ofte. Jeg kan foreslå å begynne på et eller annet kampsport, fordi deres treningsøkter går ut på å trene hele kroppen, hver eneste muskel og det kan være veldig tøffe økter som gir veldig høy forbrenning. Tok en sånn treningskalkyle på VG engang: 2 timers intensiv økt i karate forbrenner opptil 2000 kalorier. Men alt i alt, unngå mest mulig "skitten" mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for svara deres! :-)

Lite oppløftende at det ikke er mulig å utrydde appelsinhuden da, MorningStar.. Men men, jeg kan vel kanskje skylde meg selv, siden jeg har latt meg selv "forfalle"..

Skal hverfall gjøre det jeg kan for å forminske dem!

Tar gjerne imot flere treningstips osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...