Gå til innhold

Ønskemamma- greit å tigge om penger?


Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Risikoen for spontanabort er jo relativt høy med tanke på hennes alder. Jeg ville nok holdt en lav profil de første månedene, men får håpe alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Vilunich
45 minutter siden, Fisefin123 skrev:

Nå har hun fått seg gratis vogn og gitt...

Så bra :) heeeeerlig å se at hun får oppfylt mammadrømmen til slutt ! Hver detalje hun mottar unner jeg henne av hele mitt hjerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
På 1.5.2017 den 21.39, Fisefin123 skrev:

Nå har hun fått seg gratis vogn og gitt...

Så flott. Hun har kjempet så lenge for dette barnet. Unner henne alt godt :baby:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg har lest og hørt mye rart, men å tigge penger til å få barn er uhørt. Frekkeheten lenge leve.

Enig.

Jeg ønsker meg ny valp, kanskje jeg burde skaffe meg en spleis på det?

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Enig.

Jeg ønsker meg ny valp, kanskje jeg burde skaffe meg en spleis på det?

Skulle bare mangle om folk ikke bidrar til det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EvaLena skrev:

Skulle bare mangle om folk ikke bidrar til det.

Jeg ville gitt dem pengene deres tilbake.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest eksiltronder

Jeg er så glad på Tinas vegne, at hun seg ut til å ha fått oppfylt drømmen sin og stortrives i rollen som mamma. Samtidig er jeg skikkelig skuffet over at hun har falt i samme eksponeringsboble som resten av mammabloggerne... Det må være en hormonell kobling som slår feil når ungen(e) er kommet? Hun begynte så bra, men nå har det i alle fall gått helt over styr på instastories. Spent på om hun svarer på kommentarer ang dette på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det kanskje kan bli litt mye fordi hun er helt alene? Hun har jo masse venner og en mamma så vidt jeg vet, men det å være helt alene om et barn er tungt. Ikke minst det å ikke ha noen å dele disse små fremskrittene og sånn med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eksiltronder

Jeg la inn kommentar for 2 dager siden, men denne avventer fremdeles moderasjon. Flere andre kommentarer er blitt godkjent etter at min ble lagt inn. Så da kan vi vel konkludere med at spørsmålet ikke var velkomment, og at hun føyer seg fint inn i rekken av andre mammabloggere  :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så merkelig, da ungen har vært eksponert fra den bare var et embryo...

Det virker som om det skjer noe med folk som blogger personlig etter en stund. For bloggen glir over til å være personlig dagbok i stedet for personlig blogg, om dere skjønner hva jeg mener. Også er det jo slik at folk blir fort lei av blogger som ikke har faglig tyngde, og for å holde på leserne må bloggerne gå lenger og lenger i utlevering av privatliv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 timer siden, eksiltronder skrev:

Jeg la inn kommentar for 2 dager siden, men denne avventer fremdeles moderasjon. Flere andre kommentarer er blitt godkjent etter at min ble lagt inn. Så da kan vi vel konkludere med at spørsmålet ikke var velkomment, og at hun føyer seg fint inn i rekken av andre mammabloggere  :/

Det tror jeg nok er en rimelig konklusjon, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...