magnhild Skrevet 23. mars 2006 #201 Del Skrevet 23. mars 2006 I need you now!! Holder på å prøve å lage ny hjemmeside... Jeg får ikke noe til jeg! ååååh!!! Jaja, jeg finner vel ut av noe da... Håper det går greit nok med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 27. mars 2006 Huffda! Det hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Send meg et pip hvis du fremdeles trenger hjelp (selv om jeg er mer teoretiker på det feltet : -) Har det ganske bra, ja - masse å gjøre på jobben. Litt for masse, nesten. I helgen var vi på skitur igjen, denne gangen på langrenn, og skoene jeg lånte meg passet ikke helt, så jeg har store, runde, åpne gnagsår på begge hælene :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseladden Skrevet 9. april 2006 #203 Del Skrevet 9. april 2006 Hei ! Ville bare fortelle at jeg endelig har blitt tante !!! Min lillebror ble pappa igår, til en søt liten gutt Ellers håper jeg det står bra til med deg ? Savner deg på MSN.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. april 2006 #204 Del Skrevet 10. april 2006 GOD PÅSKE :klem1: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 1. mai 2006 Vi har nå en DRIIIIIITLEKKER, SVÆR, NY, KANONSTILIG GARDEROBE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. mai 2006 #206 Del Skrevet 1. mai 2006 Vi har nå en DRIIIIIITLEKKER, SVÆR, NY, KANONSTILIG GARDEROBE!!!! ← WWWWEEEE!!! Kult!!! Godt å se deg her inne igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 10. mai 2006 Nå har vi også en aldeles nydelig "ny" terrasse med ny murpuss malt i lys vaniljegult og skorsteinsveggen malt i mursteinsrød. Og en buet nisje kantet med stor, gammel murstein med emblem på. Og jeg kan ikke annet enn å tenke at dette hadde CD likt. Hun hadde kommet hit på besøk, og så hadde hun gått ut på terrassen og sagt "Stilig! Det der var rålekkert!". Det hadde hun. Og så hadde vi satt oss ned der ute og tatt et glass vin eller tre og snakket om livet, havet og kjærligheten og vært lykkelige. Men hun har nok helt sikkert sett det allerede. Savn... Snufs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. mai 2006 #208 Del Skrevet 11. mai 2006 Men morsomt med fin ny terasse da!! Hun har nok sett den allerede. Og hun og pappa diskuteter den nok. Det holder i alle fall meg oppe og tenke sånn. Håper det går bra!! :D Og at sommeren er kommet for fullt hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 1. juni 2006 Her er ikke noe sommer, her er det KALDT! Fysj! Og tomatene, jordbærne, nektarinene, mitt nye sitrontre, oleanderen, hibiscusen og liljen bare står der og TRIPPER og venter på SOL og VARME så de kan sprette ut i full blomst/frukt! Og det gjør i grunnen jeg også... :-) Nå måtte jeg bare skrive litt her, for jeg har hatt en så koselig kveld. En venninne som flyttet herfra for mange år siden kom på besøk i kveld, og U hentet henne på flyplassen, og så kom de opp hit til meg, og så kom KJ og H og T og lille D også, og vi har pratet og ledd og drukket sprudlevin og kost oss masse! Skikkelig hyggelig! Bra å ha så greie venner. Spiller ingen rolle for meg om man ikke har sett hverandre på flere år, det er alltid så hyggelig å møtes igjen! Nå gleder jeg meg enda mer til U's bryllup, for der og kommer det masse folk jeg ikke har sett på leeeenge. Bare en drøy måned igjen nå - hurra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #210 Del Skrevet 20. juni 2006 Alle plantene på terrassen er vannet, vaskemaskin nummer to er ferdig, jeg har skrevet ferdig min side til bryllupsboken vi skal gi til U og H (alle gjestene bidrar med en side hver), jeg har trent litt, sett på en av yndlingsseriene på TV og drukket blå-/bringe-/bjørnebærsmoothie. Og IKKE jobbet. Selv om jeg ikke har vært normalt på jobb siden forrige mandag (tirsdag/onsdag Amsterdam, torsdag til søndag langhelg-tur til Hamburg med C, i går og i dag seminar). Hvis jeg nå klarer å klaske den feite myggen som svirrer rundt meg her og så får meg en dusj, er kvelden bortimot perfekt. C er på puben og ser fotball, men jeg regner med han kommer hjem om ikke så altfor lenge. Må dessuten nevne at utdrikningslaget til U ble en stor suksess! Jeg måtte "sloss" litt med meg selv i noen dager om jeg skulle bare gi f og la forlover B gjøre som hun ville uten å bry meg, men jeg ble overbevist om at U kom til å bli nokså skuffet hvis vi ikke fant på noen sprell. Så da ble det både rebusløp, Kama Sutra, dino-kondomer og en stripper. Som ikke strippet, men derimot gav bruden in spe en grundig massasje! Han var riktignok ikke spesielt dyr, men ansiktsuttrykket til U da han plutselig dukket opp i stuen til B var gull verd! Og nå er sommeren endelig kommet her - det er VARMT! Yess, der tok jeg myggen også. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 1. juli 2006 Å hjelp.... trodde jeg var ferdig med å gråte for lenge siden, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2006 #212 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Å hjelp.... trodde jeg var ferdig med å gråte for lenge siden, jeg... ← Endret 1. juli 2006 av magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 2. mars 2008 Juci og C oppgraderer til rekkehus med hage per 1. juni.........!!!!!!! (Og oppgraderer fra sambo til ektefeller per 5. juli. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #214 Del Skrevet 6. mars 2008 Huff, det er rart å skrive her inne nå som det er "ingen" som leser det lengre... Men jeg vil likevel skrive, da, for meg selv og sånn. Særlig nå som jeg befinner meg i nokså ukjent terreng igjen! Har ingen planer om å oppdatere de siste to årene, for det er i grunnen ingenting sammenlignbart som har skjedd. Men på langfredag i fjor ble det frieri (på takterrassen med utsikt over byen midt på natten:- ) - og i juli blir det bryllup!!! :-D Og så driver vi nå altså og sjekker, ordner og fikser ting og tang for å bytte ut vår 140m2 penthouse leilighet med egen vinkjeller, 30 m2 gjesteleilighet to etasjer under, vaskerom, 80m2 stue med åpen peis og 5m takhøyde, 20m2 soverom med walk-in garderobe, 16m2 bad og 72m2 takterrasse på to plan mot et enderekkehus med hage, garasje og hvitt gjerde rundt (hvorfor i alle dager gjør vi det?????????? ;-)... Nå har ikke banken helt gitt sin velsignelse, men vi regner med at det bare er et spørsmål om timer til det også er i orden. Så dermed har vi litt av hvert å henge fingrene i de nærmeste månedene! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #215 Del Skrevet 6. mars 2008 Forresten er jeg visst fremdeles ikke ferdig med å gråte. Hadde meg en runde her for en liten uke siden. Vanskelig akkurat nå på denne tiden av året. Men har det EGENTLIG kjempefint ;-) Og det vet jo CD og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. mars 2008 #216 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg leser Og den leiligheten hørtes ikke ut som noe jeg ville byttet ut, nei. Og CD følger nok med og ser du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. mars 2008 #217 Del Skrevet 10. mars 2008 *tusler litt rundt her* Det er ikke ofte jeg gråter... Men jeg gråt da jeg skjønte at du skulle gifte deg og at CD ikke fikk være med... Da gråt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #218 Del Skrevet 23. mars 2008 Hun er jo med, da. HELT helt sikkert. På aller beste orkesterplass sitter hun og følger med ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 23. mars 2008 Tok med oss to glass rødvin opp på taket i kveld og satt og så på fullmånen og utover byen og snakket om ting og tang, og om hvordan det kom til å bli når vi bor i hus med hage etc. i stedet for penthouse med takterrasse... Det blir nok annerledes, men det blir bra likevel. Og vi har bestemt oss for at vi skal utnytte terrassen(e) så mye som mulig de neste to månedene. Merker på meg selv at jeg prøver alltid litt å få noe av det jeg ikke har. Bor i loftsleilighet i sentrum og har liksom litt sånn bondekjøkken med håndmalte fliser etc., og nå når det blir hage med plen og hvitt gjerde rundt, vil jeg helst ha betong, stål og industri-preg :-) Jaja. Det er vel lov å endre mening ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 24. mars 2008 #220 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei, Juci! Jeg er her av og til jeg og.. Tenkte faktisk på deg her forleden, lurte på hvordan det står til. Det blir jo en del tanker på denne tiden av året. Med meg går det bra, holder på med PPU (praktisk pedagogisk utdanning) og er ferdig til våren. Da blir jeg ekte lektor i matematikk, fysikk og geofag. Det hadde CD syntes var stilig. Lykke til med rekkehus! Klem fra Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå