Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

*bump* Og hva med lengder da dere? :)



Anonymous poster hash: 95769...0f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik ser neglene mine ut nå:

Hvilken lakk har du på neglene? Kjempefine!

Anonymous poster hash: a38d3...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BE0CFF2A-E5A0-4A01-B0DD-CA49FD2C2DDE_zps

Nøytral, klar lakk. Har ikke klart å bestemme meg for farge, så da bare ble det sånn..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

IMG_6612.JPG

Peanøtten med Dior Beige Safari (to strøk). :3

(Kanskje litt blass...er det noen som kan anbefale farger som er lyse men litt friskere? :) )

Ringen var nydelig! Hvor kan jeg få kjøpt sånn? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Selfie

Korte negler malt med Zoya i den varme rødfargen Dominique - min favoritt!

post-84000-47035_thumb.jpg

Endret av Selfie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken lakk har du på neglene? Kjempefine!

Anonymous poster hash: a38d3...52a

I bunn har jeg på en gammel lakk fra Gina Tricot som heter Beauty Nails 109 champagne. Så har jeg et lag med Gosh 563 silver star på toppen.

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye i dag :)

Det var ikke pent!

Anonymous poster hash: 7aedc...a40

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye i dag :)

Hvorfor er de så spisse? Ser ut som neglene til en heks. Fikk en litt sånn creepy følelse.

Anonymous poster hash: 787e0...548

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke pent! Anonymous poster hash: 7aedc...a40

Det synes jeg, er kjempefornøyd :)

Hvorfor er de så spisse? Ser ut som neglene til en heks. Fikk en litt sånn creepy følelse. Anonymous poster hash: 787e0...548

Fordi jeg synes det ser kjempepent ut. Formen heter almond, men disse er på en lengde slik at negledesigneren min mener de er på kanten til stiletto. Det er en veldig vanlig neglefasong, overrasket over at du ikke virker kjent med det? Kjendiser som bl.a. Kylie Jenner sporter formen og jeg digger den :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg, er kjempefornøyd :)

Fordi jeg synes det ser kjempepent ut. Formen heter almond, men disse er på en lengde slik at negledesigneren min mener de er på kanten til stiletto. Det er en veldig vanlig neglefasong, overrasket over at du ikke virker kjent med det? Kjendiser som bl.a. Kylie Jenner sporter formen og jeg digger den :)

Personlig så synes jeg sånn form blir for spisse. Ikke pent.

Jeg vet hva almond-form er, og det er ikke sånn som de neglene du har. Almond er mere buet og ikke så spisse.

Fargen var fin da, men ikke fasongen.

Men så lenge du synes det er pent.....

Anonymous poster hash: bf672...ce9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg sånn form blir for spisse. Ikke pent. Jeg vet hva almond-form er, og det er ikke sånn som de neglene du har. Almond er mere buet og ikke så spisse. Fargen var fin da, men ikke fasongen. Men så lenge du synes det er pent..... Anonymous poster hash: bf672...ce9

Ja, det var det jeg mente. Dårlig formulering, sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Calavi

Hvorfor er de så spisse? Ser ut som neglene til en heks. Fikk en litt sånn creepy følelse.

Anonymous poster hash: 787e0...548

Jeg skjønner ikke helt hvorfor en stiller sånne spørsmål? Hvorfor de er spisse? Nei, det er vel fordi hun ønsket de slik, eller ville prøve det ut da.. Jeg synes det er kjempeflott at vi mennesker ikke synes det samme om alt - tenk så kjedelig det ville vært. Om alle neglene i denne tråden hadde vært klin like så hadde det blitt en fryktelig kjedelig tråd. Noen liker lange negler, andre korte, noen synes firkantede negler er fine, andre igjen foretrekker spisse. Og bra er det! :)

Sånn for å ikke spore helt av slenger jeg med et bilde av dagens negler. Jeg beklager at lyset på bildene mine ikke er de beste. Jeg har mistet mobilen så mange ganger i bakken så kameraet er ikke det beste. Men, neglelakken er i hvert fall fra Essie i fargen Jamaica me crazy.

post-62548-0-32183800-1426945794_thumb.j

post-62548-0-70472400-1426945839_thumb.j

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor en stiller sånne spørsmål? Hvorfor de er spisse? Nei, det er vel fordi hun ønsket de slik, eller ville prøve det ut da.. Jeg synes det er kjempeflott at vi mennesker ikke synes det samme om alt - tenk så kjedelig det ville vært. Om alle neglene i denne tråden hadde vært klin like så hadde det blitt en fryktelig kjedelig tråd. Noen liker lange negler, andre korte, noen synes firkantede negler er fine, andre igjen foretrekker spisse. Og bra er det! :)

Sånn for å ikke spore helt av slenger jeg med et bilde av dagens negler. Jeg beklager at lyset på bildene mine ikke er de beste. Jeg har mistet mobilen så mange ganger i bakken så kameraet er ikke det beste. Men, neglelakken er i hvert fall fra Essie i fargen Jamaica me crazy.

Så fin farge! Og så nydelige neglesenger, de var jo helt perfekte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Så fin farge! Og så nydelige neglesenger, de var jo helt perfekte :)

Det var jo veldig pent sagt - tusen takk :blomst:

Husker første gang jeg var å fikk ordnet neglene mine, og hun som ordnet de kommenterte neglesengene mine. Jeg skjønte ikke et kvekk om hva hun pratet om :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Prøvde en ny neglelakk i dag jeg. :sjenert: Hadde egentlig tenkt å kjøpe Chanel Ballerina, men den var ikke å få så jeg havnet opp med Chanel May:

post-71068-0-20243100-1427121826_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...