Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine forrige gang jeg fikk de gjort

Nå ligner de mer på dette :)

Har du fått spørsmål noen gang (med unntak av dette) om det er vanskelig å bruke hendene med den lengden på neglene? :sjenert:

Og har du fått noen kommentarer, +/- , på dem?

Jeg synes de var lekre! :hjerte:

Anonymous poster hash: 95769...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått spørsmål noen gang (med unntak av dette) om det er vanskelig å bruke hendene med den lengden på neglene? :sjenert:

Og har du fått noen kommentarer, +/- , på dem?

Jeg synes de var lekre! :hjerte:Anonymous poster hash: 95769...0f4

Tusen takk, veldig fornøyd med designeren min :)

Ja, får en del kommentarer fra venner og bekjente, men alle er hyggelige og sier neglene er fine, men at de ikke hadde klart å ha så lange selv. Den eneste negative kommentaren var fra min far som ikke synes de er fine og synes de et alt for dyre. Oops...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige jenter! Jeg har en neglesykdom som heter psoreasis. (Rent teknisk en hudsykdom, men for meg har den bare vist seg på neglene). Jeg bruker alltid neglelakk for å skjule sykdommen, men det ser ikke fint ut siden neglene mine har små hull i seg, er skjøre, og må holdes så korte så mulig. Veldig synd - før digger jeg neglelakk, nå er det bare et ork! Om jeg går uten neglelakk en dag tror folk at jeg har sopp.

Anonymous poster hash: 004e9...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine, men lurer på hvordan klarer å få gjort noe som helst med SÅ lange negler??

Takk :) Hehe, tror nok bare det er snakk om tilvenning :) Man lærer å bruke hendene på en litt annen måte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis ikke så glad i rosa neglelakk, men den der var veldig fin! Hva heter den? :sjenert:

Takk! Dette er gellakk den heter pink chiffon og er fta sensationnail 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Heldige jenter! Jeg har en neglesykdom som heter psoreasis. (Rent teknisk en hudsykdom, men for meg har den bare vist seg på neglene). Jeg bruker alltid neglelakk for å skjule sykdommen, men det ser ikke fint ut siden neglene mine har små hull i seg, er skjøre, og må holdes så korte så mulig. Veldig synd - før digger jeg neglelakk, nå er det bare et ork! Om jeg går uten neglelakk en dag tror folk at jeg har sopp.

Anonymous poster hash: 004e9...351

Det har jeg også! :hug:

Men jeg jukser og går til negledesigner. Når resten av kroppen ikke ser så kjekk ut, så kan i allefall neglene se bra ut! Forøvrig kan du prøve gellack som underlakk, da den "fyller" igjen hullene slik at negleoverflaten blir glattere, og så lakkere oppå med vanlig neglelakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lupus og derfor sliter jeg med småsår på fingrene, men har fått mye bedre hender etter at jeg begynte å kjøpe såpe av slike som lager såpe hjemme, uten kjemikalier :). Så stort sett fine hender :).

Nå er neglene halvlange med dyp nattlilla Alessandro neglelakk.

Det er fast regel på å kjøpe neglelakk når jeg er i utlandet, var i Rotterdam før jul og fikk meg noen kraftig julerøde flasker med hjem.



Anonymous poster hash: 72ceb...12c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også! :hug:

Men jeg jukser og går til negledesigner. Når resten av kroppen ikke ser så kjekk ut, så kan i allefall neglene se bra ut! Forøvrig kan du prøve gellack som underlakk, da den "fyller" igjen hullene slik at negleoverflaten blir glattere, og så lakkere oppå med vanlig neglelakk.

Gellack!! Det hadde jeg ikke tenkt på en gang, takk, skal prøve!

Anonymous poster hash: 004e9...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har noen av dere prøvd Suplex B kosttilskudd for hud, hår og negler? Selges på vita, Helsekosten osv..

Jeg går i hverfall på de nå pågrunn av håret og jeg merker at neglene vokser som bare det.. De tablettene holder ihvertfall neglene mine kjempe sterke. Jobber i en barnehage i små barnsavdelingen så jeg velger å klippe neglene , så jeg ikke klorer:o) Bare et lite tips til de som sliter med neglene..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, heldige dere som har så fine negler :( Mine eg så tynne og bare knekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige som har så pene negler! Med lakk og glitter! Jeg jobber som sykepleier og lange negler med lakke er fyfy, så sitter igjen med kortklipte kjedelige negler, og tørr og slitt hud pga all spritingen og vaskingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tørr og slitt hud pga all spritingen og vaskingen!

Tørr og slitt hud kan du få myk igjen hvis du for eksempel bruker Clarins Hand and Nail Treatment Cream. Den vil også forsterke neglene. :)

Anonymous poster hash: 95769...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også! :hug:

Men jeg jukser og går til negledesigner. Når resten av kroppen ikke ser så kjekk ut, så kan i allefall neglene se bra ut! Forøvrig kan du prøve gellack som underlakk, da den "fyller" igjen hullene slik at negleoverflaten blir glattere, og så lakkere oppå med vanlig neglelakk.

Altså, jeg å. Men jeg har funnet en løsning :) Jeg filer rett å slett neglene mine oppå med en litt grov polerigsbørste-dingst jeg kjøpte på expert. På den måten blir overflaten glatt å neglakken ser bra ut :D

Anonymous poster hash: 5aa7f...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Hvis man kjøper en god basecoat og topcoat slipper man å buffe neglene, så blir de ikke tynne. Prøv HK Girl fra Glisten&Glow, det er den beste topcoaten i verden. Den er ganske tykk, så den fyller ut, i tillegg til at neglene holder seg pene i hvertfall en uke før du må bytte lakk.

4EB875B2-0A71-4EBF-BABC-29F54FFC4442_zps

Tester ut en ny lakk, omg jeg er forelsket :wow::rodmer::bond:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

^Hvis man kjøper en god basecoat og topcoat slipper man å buffe neglene, så blir de ikke tynne. Prøv HK Girl fra Glisten&Glow, det er den beste topcoaten i verden. Den er ganske tykk, så den fyller ut, i tillegg til at neglene holder seg pene i hvertfall en uke før du må bytte lakk.

4EB875B2-0A71-4EBF-BABC-29F54FFC4442_zps

Tester ut en ny lakk, omg jeg er forelsket :wow::rodmer::bond:

stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige jenter! Jeg har en neglesykdom som heter psoreasis. (Rent teknisk en hudsykdom, men for meg har den bare vist seg på neglene). Jeg bruker alltid neglelakk for å skjule sykdommen, men det ser ikke fint ut siden neglene mine har små hull i seg, er skjøre, og må holdes så korte så mulig. Veldig synd - før digger jeg neglelakk, nå er det bare et ork! Om jeg går uten neglelakk en dag tror folk at jeg har sopp.

Anonymous poster hash: 004e9...351

Huff. Dette har faren min også. HAn har mye skorper rundt ledd, men neglene hans er vel det verste. Han blir nesten invalid om vinteren.

Det virker så vondt :/

Anonymous poster hash: 7d7fd...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca sån her attachicon.gifnegl.jpg

Hvilken farge er det der? Stilig! :)

Anonymous poster hash: 95769...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...