Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, jeg er i skikkelig knipe økonomisk og jobbmessig.

Vi flyttet til andre siden av landet for 1 år siden, da min mann fikk seg jobb her.

Vi har ett barn som går i 1. klassen og jeg studerer og har jobbet litt i helsesektoren.

Nå får jeg ikke jobbe mer på denne arbeidsplassen pga nye ansatte med utdannelse, og jeg er 60 studiepoeng unna en bachelor. Dvs et år til på skolebenken.

Har søkt absolutt over alt her vi bor og i nabobyene. Barnehager/sfo, sykehjem, pu-boliger, butikker osv. Uten hell...

Nå ligger jeg skikkelig etter økonomisk og min mann har måtte ta seg av regninger alene siden jul.

Jeg kan ikke søke om dagpenger siden jeg er student og ligger litt under 1G.

Er redd vi må selge huset og flytte om ingen vil ansette meg.

Får helt vondt i meg og føler meg som en taper.

Jeg vil ikke ta ungen ut av skolen for å flytte, jeg hater å se mannen min være bekymret når han alene tar ansvar for regninger og jeg vil ikke selge huset.

Har snakket med NAV og de mener jeg fint kan klare å skaffe jobb selv.

Siden jul har jeg sendt minst 40 søknader (og åpne søknader). Og kun vært på 1 intervju som gikk dårlig.

Hva i alle dager gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: c40a0...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NAV må du mase på før de vil hjelpe deg. Dra tilbake igjen, vis at du er fortvilt over situasjonen og spør hva som kan gjøres. Men er redd de vil si at ettersom samboeren din er i full jobb er det hans ansvar å forsørge deg.



Anonymous poster hash: e97e5...e0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider