Gå til innhold

Hvordan kle seg når man har store pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite luksusproblen. Jeg har nemlig ok tynn mage, men D-cup (de er egentlig litt for små) i BH. Jeg har lyst til å kle meg etter fasongen min, slik at jeg får fremhevet midjen, men uten at puppene mine sprenger seg ut av overdelen min. Jeg har angst for å se tykk ut, men puppene mine gjør at jeg ser tykk ut i alt. Jeg finner ingen fine topper som passer! Jeg er også redd for å se billig ut med så store pupper.

Jeg er str. 36/S (34 i enkelte merker) i armelengden, skuldrene og midjen, men ofte er til og med 38/M for lite over brystet! I skjorter med knepping, blir det sånn "hull" mellom knappene over brystet slik at man kan titte inn, også når jeg prøver uten BH. Dette gjelder selv om jeg går opp flere størrelser, og plagget egentlig er for stort på resten av kroppen. Jeg liker jo skjorter med knepping, men finner ingen som passer...

Klær som passer over brystene, henger ofte ned over magen, og siden brystene bygger sånn ut, ser det ut som om jeg har en giga babymage hvis jeg kler meg sånn. Klær som er store nok til brystene har ofte alt for brede skuldre, slik at jeg ser svær og slaskete ut.

Jeg er glad i merkeklær og litt tykke stoff og er ikke glad i utrigning (folk stirrer!). Jeg synes at topper med "stretch" ofte kan se litt billig ut når man har så store pupper i forhold til resten som meg.

Dere tenker sikkert at å ha store pupper og tynn mage er superbra, men tro om igjen. Jeg har null rumpe, og ser derfor ut som en klein strek med to meloner teipet på...

Er det noen som har tips til plagg, butikker eller merker som passer for en som meg?



Anonymous poster hash: 5563c...c49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 36-38 i størrelse og har 65 G. Dette problemet er det ikke løsning på. Du må bare droppe klærene som ikke passer fasongen. Nå synes jeg ikke stretch materiale ser billig ut, men det trenger jo ikke være pinnstramt. jeg har ingen figurnære skjorter med knapper, det funker bare ikke på oss. Utrigning er heller ikke fint. Jeg forstår frustasjonen, men det er bare til å infinne seg med at man ikke kan gå med alle klær man vil. Når det er sagt så emvel en d cup nokså normalt, så jeg synes du er heldig. Gikk i 8 klasse sisst jeg hadde d cup:p det var tider:)

Anonymous poster hash: 4f1ec...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem! Følger med her for tips. Jeg har bare måtte forstå at denne trenden med store "firkatende" klær ikke kler meg, må nesten alltid ha en overdel som er figurnær. Dette blir dog vanskelig om du syntes vanlig klær med stretch ser billig ut. Jeg bruker aldri utringninger, og aldri "baggy" klær på overkroppen, det handler vel til slutt bare om å kle den kroppen man har mest mulig flatterende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du sender meg bilde så kan jeg komme med noen råd og innspill

Wubwub er kåt. Trenger nytt materiale.

Ferdig spruta:)

Anonymous poster hash: 34071...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanne70

Hvis du ønsker, kan du bruke en såkalt minimizer-BH, som gjør brystpartiet opp til en cupstørrelse mindre. Triumph har et ganske godt utvalg i denne typen BH i mange størrelser.

InWear hadde/har en skjortemodell som heter Yol som har plass til litt større pupper. Du får kjøpt den her. Hvis du liker å gå i kjoler, er jo den klassiske omslagskjolen et perfekt valg. Diane Von Furstenberg er dronningen av omslagskjoler, men det finnes jo rimeligere modeller, f.eks. fra Michael Kors. Jeg tenker også at topper og jakker med peplumfasong kan være fine til deg, men det er ikke alle som liker denne fasongen.

Omslagstopper og draperte topper i myk jersey kan også fungere, siden det fine fallet i stoffet vil føye seg etter kroppen uten å være tettsittende, f.eks. slik, slik eller slik.

Topper, jakker og cardigans med belte tror jeg også kan fungere for deg. Håper dette kan være til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Fasongsydd er fellesnevneren.

- at det ikke har vært å få tak i her i steinrøysa siden det var 'in' sist gjør at kvinner med din og min figur får noen utfordringer, TS.

Italienerene blåser i hva som slår ann i steinrøysa ved nordpolen, de syr fasongsydde topper og kjoler, men de vet jo å ta seg betalt for moro også da...

Pepperberry i UK er et utmerket tips, og om du ikke finner noe du liker der så får du i alle fall en bekreftelse på at det finnes dem som syr klær som passer.

Eller er belter i livet et bra tips for å fremheve en smal midje og gi figur.

Elastiske belter er behagelige og sitter alltid perfekt, men brede lærbelter er også gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...