AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Er det noen som trener i trapper her? Hvilke øvelser gjør du, og hvor mye/lenge? Tenker å begynne med trappetrening, men vet ikke hvor mye jeg skal gjøre første gangen. Tenkte disse øvelsene da: 1. Vanlig løping opp trappen 2. Løping opp annenhvert trinn 3. Hinke opp, venstre fot 4. Hinke opp, høyre fot 5. Hoppe opp, hvert trinn 6. Hoppe opp, annenhvert trinn 7. Hoppe opp, hvert tredje trinn Virker det som greie øvelser? Skal prøve i morgen, men vet ikke hvor lang trappen er enda, så får se det litt an. Men hvor mange repetisjoner er normalt? 4? Anonymous poster hash: 3d469...0de
Atrix Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Hinke opp trapper - gir meg flashbacks til videregående . Det er tungt! Gir nok god trening for lår og rumpe + kondis. Vi hinket opp tribunetrapper som er mye høyere enn vanlige trappetrinn, er enda mer effektivt tror jeg. Ser for meg at å løpe er mest kardio, mens hinke er mer muskler. Så hadde nok gjort både løping og hinking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå