Gå til innhold

Kiwi og UB-tillegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har jobbet i en Kiwi i over 5 år, og jobber ikke nånok til å få tillegg (over 12 timer hver uke). Men jeg har flyttet nærmere en annen Kiwi, så hvis jeg jobber over 12 timer hver uke, uavhengig av om det er min faste Kiwi eller den nye/ekstra, får jeg tilleggene da?

Er det noen regler på dette? Eller er det min faste arbeidsplass som bestemmer dette?

Anonymous poster hash: a313c...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forvirret jente

Har jobbet i en Kiwi i over 5 år, og jobber ikke nånok til å få tillegg (over 12 timer hver uke). Men jeg har flyttet nærmere en annen Kiwi, så hvis jeg jobber over 12 timer hver uke, uavhengig av om det er min faste Kiwi eller den nye/ekstra, får jeg tilleggene da?

Er det noen regler på dette? Eller er det min faste arbeidsplass som bestemmer dette?

Anonymous poster hash: a313c...9a0

jobber selv i kiwi, og mener det at det er det samme om du jobber i butikken du er ansatt eller i en annen som hjelp, for du blir "utleid" av sjefen din til den andre butikken.

slik jeg har forstått det er det antall timer i kiwi som teller, spiller ingen rolle om det er her eller der. men er ikke 100% sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør sjefen din. Blir litt annerledes hvis du blir ansatt i en annen butikk, og ikke bare vikar som sjefen din har godkjent at de kan låne deg vekk



Anonymous poster hash: f3a39...519
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...