Gå til innhold

Fotomodell/Motemodell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er overbevist om at bestevenninnen min er god kandidat for å bli modell. Hun er 15 år, 1.82 cm høy, veldig slank, hun har blå øyne og langt blondt, bølgete hår. Hun er dessuten veldig fotogen. Det eneste er at hun har uren hud, men det tar hun kremer for og går til hudlege også videre. Er det en mulighet for at hun allikevel kan komme seg inn i bransjen? Hun sliter med dårlig selvtillit og jeg tror kanskje dette kan hjelpe henne? Jeg har snakket med henne om det og lurt på om hun kunne tenke seg det, og hun sier at det hadde vært morsomt, men at hun tviler på at hun får tid. Hun har heller ingen særlig erfaring annet enn en fotoshoot med familien sin. Noen som har noen formening om hun kunne klart seg i bransjen og evnt. tips til hvordan komme seg dit?

Anonymous poster hash: 1c4b1...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

Jeg jobber en del som modell. Måten jeg kom inn var at når jeg var ca 16 år, så sendte jeg inn masse bilder til forskjellige modellbyrå. Viktig at man ikke har på sminke og tar bilder fra alle vinkler. Helst i undertøy/bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modelljobber kan være veldig tøffe når det gjelder å få kritikk og sånn... Det kan være veldig ødeleggende for noen som allerede har dårlig selvtillit. Kommer sikkert ann på hvilken modelljobb så klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.82 cm? Er hun en legofigur? Markedet der er metta nå. :P

Spøk til side, har hun dårlig selvtillit er nok ikke et "yrke" der du hele tiden blir vurdert, bedømt og kritisert noen god idé. Det er også sjeldent effektivt å bygge selvtillit på utseende - siden de da tror de ikke kan noe annet. Og det gjør hun vel? Kanskje er hun flink til å sy, lage smykket etc., og kunne opprettet butikk på epla? Eller skrive dikt? Er hun glad i og flink med dyr kan det gi selvtillit å jobbe frivillig med slikt. Kanskje er hun ram på fletting - mange leter etter inspirerende instagramkontoer. Mange muligheter!

Anonymous poster hash: d66b3...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lurt når hun sliter med dårlig selvtillitt.



Anonymous poster hash: 1da2d...8c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekkelt at 16 åringer skal sende ut lettkledde bilder av seg selv, fortsatt barnet jo.

Anonymous poster hash: 70330...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...