snexi Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 Snakket med terapisalongen her hvor jeg bor. Er så lei av å ikke komme noen vei med sunt kosthold og mosjon. Som tidligere nevnt har jeg behov for å få effektiv oppstramming. Fikk pris på 15 behandlinger der timen er på 1,5 t Det går på ultra lyd, fettsmelting, lymfedrenasje og muskelstimulator. Dette koster 5000,- :oops: Det er mye penger, men etter 3 barnefødsler vurderer jeg "å gi det i gave til meg selv" Har problemer med hofter og bekken så trening i utgangspunktet hjelper meg lite. Noen som har prøvd dette? Jeg er ganske bestemt på å gjennomføre dette, men vet mannen ikke blir blid.....det er jo mye penger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 12. august 2004 #2 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg synes du skal ta en prat med mannen, forklare hvorfor det betyr så mye for deg. Så ordner de|t meste seg for snille jenter. Jeg synes for øvrig ikke det var så vannvittig dyrt. Trodde det skulle være dyrere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 12. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 12. august 2004 Hun fortalte meg at da ble timene ca på 330,- pr stk. Visst en skal ha enkelt timer måtte en betale 700,- pr time. Noe som er helt uaktuelt. Virker som hun var veldig seriøs. Jeg måtte begynne på oxy-tarm mens jeg var under behandling. Og hun mente bestemt at ultralyd var bra for blokkeringer med tanke på bekken og hofte. Synest det er litt viktig og få kroppen opp og løpe igjen nå som vi er ferdig med svangerskap og kroppens omveltinger i denne forbindelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. august 2004 #4 Del Skrevet 12. august 2004 synes heller ikke at det var så dyrt! Mange behamdlinger koster jo mye mer! Og betyr dette masse for deg så syns jeg du skal gjøre det! Klem Charmina 91 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 12. august 2004 #5 Del Skrevet 12. august 2004 Du nevner ultralyd, fettsmelting, lymfedrenasje og muskelstimulator og 15 behandlinger. Jeg syns 5000,- hørtes ganske billig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 13. august 2004 #6 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg synes også dette var billig! Unn deg det med god samvittighet. Det er ikke bare bare å være "fødemaskin" kan du si til mannen din hvis han ikke liker det! Jeg går svanger med mitt 3. barn nå, og har allerede begynt å spare til en eller annen form for "slankehjelp" etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. august 2004 #7 Del Skrevet 13. august 2004 :o Det var veldig billig!! Synes absolutt du skal unne deg den "luksusen" å benytte deg av tilbudet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #8 Del Skrevet 13. august 2004 Hei du! Vil bare si at jeg er enig med de andre her. Dette kan du godt unne deg, du har født barn, og som du sier betyr det mye for deg. Si det til mannen du! Man skal stelle pent med seg selv, selv om man har barn og hele pakka. Håper det virker. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #9 Del Skrevet 13. august 2004 Det er ingen undersøkelser som tyder på at det hjeper. Der og da hjelper det.men følelsen av velvære er vi villig til å betale mye for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 13. august 2004 #10 Del Skrevet 13. august 2004 Etter 3 barnefødsler fortjener du virkelig dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå