Gå til innhold

strekkmerker!!

lizzy x

Anbefalte innlegg

har et problem med strekkmerker på siden av lårene,har gått litt opp i vekt også plutselig var de der...eller regner med at det er det som grunnen? så lurer på om det er noen som har forslag om hvordan man blir kvitt det? kremer eller lignenede? noen som har prøvd det? er jo ikke spesielt lekkert da,særlig nå nåe det er så fint vær og må gå i korte skjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Helt kvitt dem blir du nok aldri, men du kan forebygge at flere kommer ved å smøre huden så den er myk og smidig. De strekkmerkene du har, vil blekne etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en Body Shape Gel fra Shine Club og fått store merkbare forskjeller både på strekkmerkene og den har gjort slik at har gått inn mye i midjen. Ikke alltid like lekker etter to barnefødsler. jeg har også brukt den på brystene og de er blitt mye bedre. I utgangspunktet trodde jeg ikke på slike kremer, men alt du smører på går jo inn i huden og virker, derfor de inneholder de rette virkestoffene. Denne kremen koster jo også bare 315,- kr for medlemmer i Shine Club, istedet for disse dyre Comet kremene til nesten 1000,- kr. Verdt å prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en venninne av meg brukte oljen fra decleor på puppene, og de ble visst som babyhud igjen!! noen som har prøvd? jeg har selv strekkmerker på puppene, men har hatt de noen år, der det da forsent å gjøre noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...