Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er "designer" av svære juggelsmykker som Linni Meister og andre i den kretsen har vist seg med. Slik ser han ut uten uten blurrhttps://instagram.com/p/8JQfydtrzQ/

Der jeg har han fra. Takk :)

Det blir spennende å følge med theMoon. Jeg lurer på om de blir like store som EONY var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal de selge? Den tittelen hennes taper seg jo greit når nesten alle som jobber der har den samme :P

Enig. Tittelen i seg selv sier jo ingenting, man vet jo absolutt ingenting om selskapet osv. Hadde vært noe annet om hun ble markedsdirektør i h&m liksom. Lurer forresten på om dette blir like kortvarig som de andre prosjektene/jobbene hennes. Det er alltid så fantastisk og stort når det annonseres, men etter en liten stund så hører man plutselig ikke noe mer om det..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Tittelen i seg selv sier jo ingenting, man vet jo absolutt ingenting om selskapet osv. Hadde vært noe annet om hun ble markedsdirektør i h&m liksom. Lurer forresten på om dette blir like kortvarig som de andre prosjektene/jobbene hennes. Det er alltid så fantastisk og stort når det annonseres, men etter en liten stund så hører man plutselig ikke noe mer om det..

Ja hun er jo ikke akkurat kjent for å jobbe så lenge på samme sted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest L´issi

Noen som har handlet fra "nye kolleksjonen" hennes?

Synes ikke det har vært noe ekstraordinært over noen av dem, men hver sin smak. Minner veldig om hverandre og alt annet BikBok selger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har handlet fra "nye kolleksjonen" hennes?

Synes ikke det har vært noe ekstraordinært over noen av dem, men hver sin smak. Minner veldig om hverandre og alt annet BikBok selger..

Jeg har aldri kjøpt noe fra kolleksjonene hennes. Synes ikke noe av det hun har designet har vært noe fint,dessverre. Men hun har ihvertfall suksess med kolleksjonene sine :) Det skal hun ha for.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en crop top (den med svarte blonder), og de klærne var virkelig ikke laget for oss som har litt pupper hvertfall :laugh: Ellers var det ikke så veldig mye mer av det som var min smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den vesten hun har designet og så kunne jeg likt den tjukke genseren, men hater når sømmen går langt ned på armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte det svarte skinnskjørtet med knyting i livet og den tjukke genseren, men jeg kan jo få tak i lignende plagg nesten hvor som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes kvaliteten på alt av Bik bok-klær har blitt elendig med åra. De bruker mye kjipe stoffer som ser billig ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes kvaliteten på alt av Bik bok-klær har blitt elendig med åra. De bruker mye kjipe stoffer som ser billig ut.

 

Enig! Jeg hadde lyst på den røde genserkjolen fra Lene Orvik-kolleksjonen. Så den på nettet og så det var 85% akryl. Glad jeg ikke kjøpte den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg hadde lyst på den røde genserkjolen fra Lene Orvik-kolleksjonen. Så den på nettet og så det var 85% akryl. Glad jeg ikke kjøpte den..

 

Nettopp. Typisk Bik Bok. Dessverre. Kjøper nesten bare de litt mer eksklusive tinga på H&M, eller Acne jeg nå. Orker ikke ting som nupper etter tre timer... :-/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk, plis slutt å handle av kolleksjonen til Lene orvik eller på Bikbok. Kvaliteten har tapt seg med årene. Det går i billigstoffer på billigproduksjon i Kina. 85% akryl osv.. Ikke bra. Etter en vask ser klærne jeg kjøper fra Bikbok utslitte ut.

Har alltid likt BikBok men må dessverre si at jeg har gradvis begynt å gå over til andre butikker/nett. 

Det Lene Orvik "designer" er så kjedelig men likevel noe ungdommer liker å kle seg i. Jeg kjøper ikke noe fra denne kolleksjonen.

Kjøpte litt fra den kolleksjonen med blomstermønster og lignende. Og fy søren så dårlig kvailitet på de toppene. Og dette tjener både BikBok og Lene Orvik rått på! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo miste en del av kundegruppen av å bruke så dårlige stoffer.. Barn og ungdom vet jo ikke bedre, men tipper målgruppen er mellom 15-30, tipper videre at de har mista flere i 20 + segmentet allerede. Synd, for jeg har alltid elsket Bik bok..

Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Går det helt rævva med den skokolleksjonen?  Var det ikke noe med at de kun produserte et lite antall så her måtte man være raske osv?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går det helt rævva med den skokolleksjonen?  Var det ikke noe med at de kun produserte et lite antall så her måtte man være raske osv?  

Jeg er mest nysgjerrig på direktør-stillingen hennes. Har hun den fortsatt? Hva gjør de egentlig? 

 

Noen som vet hvor de har flyttet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det helt rævva med den skokolleksjonen?  Var det ikke noe med at de kun produserte et lite antall så her måtte man være raske osv?  

Den er jo altfor dyr tenker jeg da, hvis målgruppen til bloggen hennes stort sett er studenter og folk på videregående. Man kjøper ikke et par med hæler til den prisen uten å ha prøvd de ordentlig først, når merket er ukjent.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest nysgjerrig på direktør-stillingen hennes. Har hun den fortsatt? Hva gjør de egentlig? 

 

Noen som vet hvor de har flyttet? 

Frogner, selvsagt.. Der alle ender opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det helt rævva med den skokolleksjonen?  Var det ikke noe med at de kun produserte et lite antall så her måtte man være raske osv?  

Haha.. digger meg litt hvis det går rævva. Tenk alt hun skal tjene penger på. Synes det er sleipt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...