Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest jentekvinne
2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Kanskje de har et type forhold de ønsker å holde privat? 😉 Jeg tror Lene har nevnt at hun har "brent" seg på å legge for mye ut om et tidligere forhold som ikke varte lenger enn i noen måneder.

Ja, kan forstå at hun ønsker å holde det privat. Men nå er det en miks mellom å  holde forholdet skjult og hinting om at det er noe mellom de. Det gjør at det blir mer snakkis enn om hun hadde skrevet «ja, jeg er på gang med Ola Kleiven, men vil holde den delen av livet privat inntil videre». Da hadde folk roet ned spekulasjonene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.7.2018 den 12.57, jentekvinne skrev:

Ja, kan forstå at hun ønsker å holde det privat. Men nå er det en miks mellom å  holde forholdet skjult og hinting om at det er noe mellom de. Det gjør at det blir mer snakkis enn om hun hadde skrevet «ja, jeg er på gang med Ola Kleiven, men vil holde den delen av livet privat inntil videre». Da hadde folk roet ned spekulasjonene. 

Sant det. Nå er hun kanskje et skritt nærmere til å innrømme relasjonen siden hun kommenterer under Kleivens siste instabilde 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny ferie- Ibiza, ja. Hun der er faen ikke riktig! Det er ikke normalt med såååå mye ferie. Fy faen!! "Unne, ikke misunne". Alvorlig talt,vanskelig å unne noen ferie annenhver uke, eller hver uke hver bidige sommer....Sykt bare sykt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ice_83 skrev:

Ny ferie- Ibiza, ja. Hun der er faen ikke riktig! Det er ikke normalt med såååå mye ferie. Fy faen!! "Unne, ikke misunne". Alvorlig talt,vanskelig å unne noen ferie annenhver uke, eller hver uke hver bidige sommer....Sykt bare sykt!

Ja, først Midsund, så Italia, «Granca» og nå Ibiza.. I løpet av en drøy måned! Helt ELLEvilt 🤨.. Og nei, det handler overhodet ikke om misunnelse her i gården heller.. Hun er jo knapt i sin egen kåk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, først Midsund, så Italia, «Granca» og nå Ibiza.. I løpet av en drøy måned! Helt ELLEvilt 🤨.. Og nei, det handler overhodet ikke om misunnelse her i gården heller.. Hun er jo knapt i sin egen kåk.

Poenget med ferie er jo å koble av fra dagliglivet og unne seg litt mer luksus og annet enn hva man ser i hverdagen. Men når det er hele tiden, blir det jo ikke noe spesielt. Veit om flere som har tatt ferien hjemme i år,fordi det har vært så fint vær i landet  vårt i år.
Så at moren hennes hadde kommentert på noen av bildene hennes, og skreiv at : "du er på tur igjen,men det er jo fint hjemme nå, men du liker vel ferier du, kos deg etc". Tror mange reagerer på at det er så mye ferier hele tiden. 

Endret av Ice_83
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnene hennes kommenterer at hun må kose seg alle plasser,at hun fortjener det osv osv.. Seriøst fortjener hun ferie etter ferie og ferie fra ferier hele tiden?!?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man har det ikke veldig godt med seg selv når man alltid må flykte fra sted til sted. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ice_83 skrev:

Poenget med ferie er jo å koble av fra dagliglivet og unne seg litt mer luksus og annet enn hva man ser i hverdagen. Men når det er hele tiden, blir det jo ikke noe spesielt. Veit om flere som har tatt ferien hjemme i år,fordi det har vært så fint vær i landet  vårt i år.
Så at moren hennes hadde kommentert på noen av bildene hennes, og skreiv at : "du er på tur igjen,men det er jo fint hjemme nå, men du liker vel ferier du, kos deg etc". Tror mange reagerer på at det er så mye ferier hele tiden. 

Ja, de fleste hadde nok blitt mer slitne etter hjemkomsten enn før avreise av det kjøret der. Ung som gammel.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, hippyskippy skrev:

Man har det ikke veldig godt med seg selv når man alltid må flykte fra sted til sted. 

Slik har jo sommerene vært hos henne siden 2013 eller noe.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ice_83 skrev:

Så at moren hennes hadde kommentert på noen av bildene hennes, og skreiv at : "du er på tur igjen,men det er jo fint hjemme nå, men du liker vel ferier du, kos deg etc". Tror mange reagerer på at det er så mye ferier hele tiden. 

Kanskje moren hennes også synes det er trist at Lene har blitt så overfladisk og selvopptatt? Jeg er innom bloggen i ny og ne, og må innrømme at jeg synes at det er tragisk hvordan den er blitt i løpet av kort tid. Hun var så positiv, ærlig og sprudlende for noen år siden og det var ofte fine bilder og inspirerende lesing. Nå er det bare bikinibilder med puppefokus, reklame og masse selfies. 

Endret av owley
Skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde se tilbake i arkivet fra da hun var sammen med Rolf Ivar å hente inspirasjon, da var innleggene mye mer inspirerende, personlige og jordnære.. Nå er det kun reklame innlegg, puppebilder/bikinibilder og hun er ekstrem rastløs og flyr hit og dit konstant, er jo så og si aldri hjemme i den nyopppussende leiligheten.. klarer jo ikke å slå seg til ro nå når hun har passert 30🙄 Sier hun ønsker seg mange barn, men.. Mange glass med alkohol hver bidige dag og.. Håper Ola klarer å få fornuft i henne.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt følger henne på Insta... bloggen leser jeg ikke lengre! Er så intetsigende at jeg kan like godt gå inn på Ving.no og se på bilder av Gran Canaria...

Og det det puppefokuset... give me a f’in break! Ikke er det en fin «boob job» heller. Sorry Lenemor🙄 Begynner å bli gammelt nytt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer og mer av reise og kropp.. Var bedre å følge henne før det ekstreme ytre fokuset. Jeg likte interiørbiten best.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kleiven kommenterer flittig under Lenes bilder på insta; vakringen, gullet ol.. Ikke så mye den andre veien, så det er tydelig at Lene vil holde mer igjen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo datet i over ett år nå, og fulgt/avfulgt hverandre mange ganger på IG.. Så det virker ikke som forholdet er så seriøst.. Hun er altfor umoden til å bli stemor ihvertfall🙄 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
8 timer siden, Cselena skrev:

De har jo datet i over ett år nå, og fulgt/avfulgt hverandre mange ganger på IG.. Så det virker ikke som forholdet er så seriøst.. Hun er altfor umoden til å bli stemor ihvertfall🙄 

Det kan hende at sønnen hans er grunnen til at hun holder tilbake. Å komme inn som bonusmor er ingen enkel oppgave, man må alltid tilpasse seg ungene til partneren. Skjønner godt hvis hun ikke ønsker å ha det slik resten av livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror helt ærlig Lene ikke er interessert.. hun svarer alle mulige folk på IG med hjerter og kyss, mens han får et vink... jeg tror hun skulle gjerne ønske at hun var interessert, fordi han passer inn i hennes picture perfect verden. Med eget svømmebasseng, fin kropp, hus på GC, C-kjendis på TV3, men der er noe som skurrer med han.. så da blir det litt slik «elsker, elsker ikke» annenhver måned 🙈 Bare teit at #kjell ikke kan holde dette privat men må hele tiden markere reviret sitt ved å kommentere på hennes IG. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde holdt på så mye frem og tilbake og var fremdeles usikker på forholdet etter ett år med dating, så har man helt klart ikke funnet den rette og hadde ikke ”kasta bort” mer tid på det.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har forandret seg så mye gjennom de ulike epokene hun har hatt gjennom kjæresteforholdene sine. Ulik klesstil, nye leiligheter og en kunstig og påtatt måte å snakke inn i kamera på under sine såkalte vlogger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...