Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Jordbærogfløte said:

Det fremkommer i begges instastorier at de er på samme sted i Italia 🇮🇹.

Hjelpes. Tenk å vimse så mye frem og tilbake. Skulle tro de var tenåringer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Årma skrev:

Hjelpes. Tenk å vimse så mye frem og tilbake. Skulle tro de var tenåringer.

Ja, det kan du si.. Mulig de har et annet type forhold enn et offentlig et. Uansett gjør de ikke stort for å skjule det 😁.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Orvik har vel ikke vært en navn i bloggnorge siden iallefall 2013.  Jeg aner ikke hvordan hun får så mye spons og reklameavtaler basert på at det hun gjør som atrakterer mest lesere i disse dager er denne tråden om henne på KG. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenemor koser seg i varmen, ser jeg. Får håpe at hun får slappet av da 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tanke; Både hun og Kjell-Ola er på et «postkortvennlig» sted i Italia for tiden. Begge blogger under United Influencers og ELLE. Sistnevnte nevner Lene og reisemålet i et innlegg på insta. Ergo, kan da turen være sponset uten at de trenger å oppgi samarbeidet?

PS: en leser skriver under et instainnlegg til Lene at stedet er blitt en favoritt blant bloggere i det siste..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Lenemor koser seg i varmen, ser jeg. Får håpe at hun får slappet av da 😉 

Gjør hun annet enn å kose seg og slappe av?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Ice_83 skrev:

Gjør hun annet enn å kose seg og slappe av?

Henviste til hennes uttalelser om at hun har det så «travelt» hele tiden.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Henviste til hennes uttalelser om at hun har det så «travelt» hele tiden.

Nettopp, hun har det nok travelt pga hun sier ja til absolutt alt. Men hva er det hun kobler av fra nå da,Stavernfestivalen eller turen hjem til Midsund? I rest my case. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Ice_83 skrev:

Nettopp, hun har det nok travelt pga hun sier ja til absolutt alt. Men hva er det hun kobler av fra nå da,Stavernfestivalen eller turen hjem til Midsund? I rest my case. 

Godt sagt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På insta har noen kommenter siste bildet av rumpa, at man kan se det er manipulert pga nettinggjerdet er bøyd. Flaut!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Lene viser nesten hele 🍑 på insta. Hva er poenget?

Poenget er vel at hun er ekstremt oppmerksomhetssyk?Glad jeg slipper å se det. Huff instagram har blitt en ondskapsfull plass. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ice_83 skrev:

Poenget er vel at hun er ekstremt oppmerksomhetssyk?Glad jeg slipper å se det. Huff instagram har blitt en ondskapsfull plass. 

Ja.. Se meg, se meg! Hva med å gjøre noe mer nyttig som kan inspirere på en annen måte? Ser ut som om hun vil gjøre alt for å se og bli sett.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja.. Se meg, se meg! Hva med å gjøre noe mer nyttig som kan inspirere på en annen måte? Ser ut som om hun vil gjøre alt for å se og bli sett.. 

Hvorfor er alle bildene av kun henne?Hvorfor aldri sammen med flere, eller av andre ting? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ice_83 skrev:

Hvorfor er alle bildene av kun henne?Hvorfor aldri sammen med flere, eller av andre ting? 

Ja, ikke sant? Det er sjelden at man ser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
7 timer siden, Ice_83 skrev:

Hvorfor er alle bildene av kun henne?Hvorfor aldri sammen med flere, eller av andre ting? 

Hvis du ser bildene Lene er tagget i så ser du henne sammen med andre, men en del av de bildene ville aldri Lene har lagt ut selv. De er ikke i perfekt positur og viser tendens til dobbelthake (som vi alle kan få hvis vi tar hodet inntil kroppen). Jeg liker egentlig Lene godt, men er litt lei av alt skal være så utrolig perfekt hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Bare en tanke; Både hun og Kjell-Ola er på et «postkortvennlig» sted i Italia for tiden. Begge blogger under United Influencers og ELLE. Sistnevnte nevner Lene og reisemålet i et innlegg på insta. Ergo, kan da turen være sponset uten at de trenger å oppgi samarbeidet?

PS: en leser skriver under et instainnlegg til Lene at stedet er blitt en favoritt blant bloggere i det siste..

«Dytter» denne litt opp i håp om at fler kan lese den ☝️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 12.10, Jordbærogfløte skrev:

Bare en tanke; Både hun og Kjell-Ola er på et «postkortvennlig» sted i Italia for tiden. Begge blogger under United Influencers og ELLE. Sistnevnte nevner Lene og reisemålet i et innlegg på insta. Ergo, kan da turen være sponset uten at de trenger å oppgi samarbeidet?

PS: en leser skriver under et instainnlegg til Lene at stedet er blitt en favoritt blant bloggere i det siste..

Jeg oppfatter ikke at de er sponset, har de nevnt noe annet enn reisemålet? Som for eksempel navn på hotell eller leilighet? Men tanken din viser hvor viktig det er å være nettopp ærlig om rabatter og ulike samarbeid. Og er det noe Lenemor og #kjell er kjent for så er det nettopp at de ikke merker sine rabatter/sponsorer/samarbeid godt nok. Lenemor merker ofte et produkt etter å ha vist et produkt umerket først på både blogg og IG. Det har vi dessverre sett altfor mange ganger. #kjell tror jeg driter fullstendig i korrekt merking og så lite proff som han er som blogger har jeg ingen konkrete eksempler.. jeg bare orker ikke! 

Så et lite opprop til disse bloggerne: vær nøyaktig, ærlig og troverdig hver eneste dag. Så slipper du nemlig merke #ikkesponset eller irritere deg over lesere/følgere som spekulerer i om det du foretar deg er riktig eller ikke. Så enkelt! 😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, galmamma skrev:

hvor har han nevnt Lene på Insta?

Han har ikke nevnt henne, men de legger ut story fra akkurat samme stedet og de er begge på roadtrip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...