Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Ice_83 skrev:

Utrolig sær smak på interiør. Toalettet var ekstremt tungt.

.. Og pittelite, som hun selv sier ;-) Tror jeg hadde fått klaus der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dassen (les toalettet) hadde vært finere og føltes større om hun hadde valgt motsatt, hvite fliser på væggene og svart på gulvet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nobile skrev:

Jeg tror dassen (les toalettet) hadde vært finere og føltes større om hun hadde valgt motsatt, hvite fliser på væggene og svart på gulvet. 

Det tenker jeg også. Lyse farger skaper jo større romfølelse, og dessuten ser man «smuss» tydeligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting. Hvorfor har hun valgt å gjøre toalettet så bittelite? Var det virkelig eneste mulighet? Det forstår jeg ikke. Har hun lagt ut planløsning etter ombyggingen? Jeg skjønner virkelig ikke den nedprioriteringen. Det hadde gjort leiligheten fullstendig uinteressant for meg som kjøper. Merkelig avgjørelse. Greit at innredningssmaken er ulik, men ingen som befinner seg i *den* enden av kostbarhet på boligfronten kan syntes at det er en grei løsning med klaustrofobisk do, eller?

(fatter ikke helt at jeg skulle bli så engasjert i størrelsen på doen til en fremmed dame, men, jaja).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettet var MYE finere før det ble et svart hull...Før var det lyse fliser på gulv og vegger. Hun viste før/etter på insta story. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk en skikkelig god tilbakemelding i kommentarfeltet der en leser skrev at et program eller at magasin bør lage reportasje av kåken hennes. 

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmekoselig har ingen av hennes leiligheter vært. Og det er ekko i denne og. Kaldt og sterilt. Mer sjarm i et hotellrom, jo! Kun noen  få ting "fra de rette butikkene" .Ingen personlige ting som viser hvem som bor her. Er koselig med bilder selv i et moderne hjem. Hun har jo reist mye, så det hadde vært flott å hatt framme. 

 

Endret av Moongirl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Moongirl skrev:

Hjemmekoselig har ingen av hennes leiligheter vært. Og det er ekko i denne og. Kaldt og sterilt. Mer sjarm i et hotellrom, jo! Kun noen  få ting "fra de rette butikkene" .Ingen personlige ting som viser hvem som bor her. Er koselig med bilder selv i et moderne hjem. Hun har jo reist mye, så det hadde vært flott å hatt framme. 

 

Kunne ikke vært mer enig. Hvem er det hun tar inspirasjonen og idèene sine fra?!?

Endret av Ice_83
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ice_83 skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Hvem er det hun tar inspirasjonen og idèene sine fra?!?

De som ønsker å sponse henne ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Stockholm ;-)

Hehe, skjønner det. Men er det vanlig å kalle byen for Sthlm nå? (ref LO sine siste bloggposter) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting skal Lene ha: Den økonomiske bevisstheten hun har rundt sine kjøp. Når hun velger å bruke så mye penger på pupper så er det bra hun tjener det inn ved å vise dem frem hele tiden. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Tudaisies skrev:

Hehe, skjønner det. Men er det vanlig å kalle byen for Sthlm nå? (ref LO sine siste bloggposter) 

Ja, tydeligvis! Forkortelser er det nye hippe. Hun forkorter til og med sitt eget navn.. Hele bloggen gir inntrykk av dårlig tid og hyppig oppussings- og reisetrang. Her skal ting gå kjapt, og på egne premisser, derav forkortelsene.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, blabla2226 skrev:

En ting skal Lene ha: Den økonomiske bevisstheten hun har rundt sine kjøp. Når hun velger å bruke så mye penger på pupper så er det bra hun tjener det inn ved å vise dem frem hele tiden. 

Dette må være dagens beste kommentar!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, blabla2226 skrev:

En ting skal Lene ha: Den økonomiske bevisstheten hun har rundt sine kjøp. Når hun velger å bruke så mye penger på pupper så er det bra hun tjener det inn ved å vise dem frem hele tiden. 

Ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2018 den 22.49, Ice_83 skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Hvem er det hun tar inspirasjonen og idèene sine fra?!?

Eirin Kristiansen, blant annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Milio skrev:

Eirin Kristiansen, blant annet. 

Måtte inn på bloggen til Eirin for første gang for å se. Vil ikke si de har lik stil i de hele tatt,- begge liker svart? Mye mere glamour og eksklusivt hos Lene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...