Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

På 4.1.2018 den 19.02, Nobile skrev:

Hvorfor bruker lager Kjell Olav navnet sitt i en # på nesten alle innlegg på Instagram ? 

Høy på seg selv...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bh er tydeligvis noe frøken Orvik ikke har i sin garderobe....så glad for at mine venninner ikke har fri flyt av puppene sine på våres venninnefester...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Moongirl skrev:

Bh er tydeligvis noe frøken Orvik ikke har i sin garderobe....så glad for at mine venninner ikke har fri flyt av puppene sine på våres venninnefester...

Greit nok når man er tidlig i 20-årene, men hun er 30-31 år. Hun som snakker så varmt om seg selv, og at hun er et så bra menneske bla bla,tenker tydeligvis ikke lenger enn nesen på andre områder..Man "burde" (alt er vel relativt) kle seg mer "anstendig" når man er i en viss alder,eller? Og særlig når man skriver opp og ned i mente på bloggen at man er et så bra menneske, og skal være et forbilde for ungjenter som leser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ice_83 skrev:

Greit nok når man er tidlig i 20-årene, men hun er 30-31 år. Hun som snakker så varmt om seg selv, og at hun er et så bra menneske bla bla,tenker tydeligvis ikke lenger enn nesen på andre områder..Man "burde" (alt er vel relativt) kle seg mer "anstendig" når man er i en viss alder,eller? Og særlig når man skriver opp og ned i mente på bloggen at man er et så bra menneske, og skal være et forbilde for ungjenter som leser.

Absolutt ikke et forbilde når man scroller nedover instaen. Det er sånne som henne som gjør meg livredd når datteren min nærmer seg ungdomsårene. For å være naturlig på et noe som helst vis, det går jo ikke....trist.....

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ice_83 skrev:

Greit nok når man er tidlig i 20-årene, men hun er 30-31 år. Hun som snakker så varmt om seg selv, og at hun er et så bra menneske bla bla,tenker tydeligvis ikke lenger enn nesen på andre områder..Man "burde" (alt er vel relativt) kle seg mer "anstendig" når man er i en viss alder,eller? Og særlig når man skriver opp og ned i mente på bloggen at man er et så bra menneske, og skal være et forbilde for ungjenter som leser.

Man kan vel være et bra menneske selv om man klær seg litt mindre påkledd? 

For en tullete diskusjon. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, gjestgitt skrev:

Man kan vel være et bra menneske selv om man klær seg litt mindre påkledd? 

For en tullete diskusjon. 

Det kan man helt sikkert. Men når man prøver å fremstille seg som et godt forbilde, trenger man vel ikke ha pupper,rumpe,lår etc på vift på alle bilder på sosiale medier?!?

Endret av Ice_83
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Max Potente

@Ice_83- De aller fleste menn,- meg inkludert, trenger ikke å se kvinner lettkledd for å bli interessert.

Jeg ville selv aldri ha skyldt på en kvinnes påkledning eller avkledning for min eller noen annen persons dårlige avgjørelser, så slike arkaiske holdninger til eget kjønn synes jeg du burde revurdere i 2018. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Max Potente skrev:

@Ice_83- De aller fleste menn,- meg inkludert, trenger ikke å se kvinner lettkledd for å bli interessert.

Jeg ville selv aldri ha skyldt på en kvinnes påkledning eller avkledning for min eller noen annen persons dårlige avgjørelser, så slike arkaiske holdninger til eget kjønn synes jeg du burde revurdere i 2018. :)

Det er uansett mer seksuelt, og lettkleddheten kan for noen legge opp til at de er "billige". Mange menn prøver nok seg mer på "slike" kvinnfolk,om de kler seg slik. Om de er ute etter kun èn ting feks. 
Jeg kler meg ikke slik,og har gode holdninger ;) Er oppdratt godt! ;)

Endret av Ice_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ice_83 skrev:

Man legger vel opp til at menn blir "ekle" når man kler seg dristig og vulgært. Som noen andre skreiv her tidligere, det oser usikkerhet og en må/vil ha bekreftelse. 

Jeg setter ikke pris på antrekket hennes, men mannfolkene er de eneste som kan for at de grafser der de ikke er velkomne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ice_83 skrev:

.et kan man helt sikkert. Men når man prøver å fremstille seg som et godt forbilde, trenger man vel ikke ha pupper,rumpe,lår etc på vift på alle bilder på sosiale medier?!?

Du fremstår som svært konservativ med holdningene din. Så ille var ikke antrekket. Litt lår og hud som vises. Bildet du referer til på Hege sin IG var kanskje uheldig, menmen

Endret av gjestgitt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Ice_83 said:

Samme om man har kropp til det eller ikke, det er grusomt. Ikke rart folk som Giske(ikke at man forsvarer slik ussel oppførsel!!)prøver seg og kommer med slibrige kommentarer til folk som kler seg slik. Man legger opp til det selv. Det er ikke pent, og du blir framstilt på en annen måte. Regner med hun mener man er misunnelig osv, men tvert i mot. gitt!!
Hadde ikke villet hatt feil oppmerksomhet fra det motsatte kjønn,med å ha kledd seg slik. 

WTF? Lene og andre får ha på seg det de velger å ha på seg, uten at folk har lov til å føle at de kan si eller gjøre det de vil mot henne. For jo, du forsvarer det men slike uttalelser, selv om jeg håper du ikke mener det slik. 

Man kan gjerne si at man ikke ville valgt selv det antrekket noen andre hadde på seg, det ville ikke jeg heller i dette tilfellet, men det er på tide å slutte å dømme folk etter hvor mye eller lite de velger å kle seg i. Velkommen til 2018, folkens, vi vet bedre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Scherbatsky skrev:

WTF? Lene og andre får ha på seg det de velger å ha på seg, uten at folk har lov til å føle at de kan si eller gjøre det de vil mot henne. For jo, du forsvarer det men slike uttalelser, selv om jeg håper du ikke mener det slik. 

Man kan gjerne si at man ikke ville valgt selv det antrekket noen andre hadde på seg, det ville ikke jeg heller i dette tilfellet, men det er på tide å slutte å dømme folk etter hvor mye eller lite de velger å kle seg i. Velkommen til 2018, folkens, vi vet bedre.

Minimini skjørt,støvletter til over knea, og topp som viser alt, nesten. Det er det samme antrekket som Julia Roberts hadde på seg i Pretty Woman, der hun spilte hore.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et syteinnlegg på bloggen. Jeg er fullstendig enig i at LO får endel kritikk som er bak mål. MEN.. LO er den som fremstiller seg selv, på den måten hun gjør. I mine øyne fremstiller hun selv seg som en meangirl OFTE. At Oslo og Norge er fæle på å trykke ned andre etc? Har hun noe å sammenligne med?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke om hva hun kler seg i. Men jeg syns det er meget kritikkverdig hvordan hun velger å bruke sin sosiale media platform til å fremme kropp, pengebruk, overdreven reising, og generelt overfladisk livsstil. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk har lyst til å være en del av tusenvis av 'instagramjenter' som ser noenlunde like ut, gjør de samme tingene, reklamerer for de samme produktene, og fremmer rimelig usunne og ubærekraftige idealer. Hvorfor dedikere livet sitt til noe så meningsløst? 

I tillegg rømmer hun til bloggen med jevne mellomrom og syter om folk på 'diverse forum' som er slemme, sprer rykter, eller sier stygge ting om henne. Forstå meg rett. Absolutt ingen fortjener netthets. Det er feil og ulovlig. Men at folk spekulerer i hennes eventuelle nye kjæreste, kritiserer hennes reklamemerking, livsstil, holdninger til plastisk kirurgi, eller lignende, er helt innafor, og det er både naturlig, lovlig, og sunt i et åpent demokrati. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, lille_mai skrev:

Jeg bryr meg ikke om hva hun kler seg i. Men jeg syns det er meget kritikkverdig hvordan hun velger å bruke sin sosiale media platform til å fremme kropp, pengebruk, overdreven reising, og generelt overfladisk livsstil. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk har lyst til å være en del av tusenvis av 'instagramjenter' som ser noenlunde like ut, gjør de samme tingene, reklamerer for de samme produktene, og fremmer rimelig usunne og ubærekraftige idealer. Hvorfor dedikere livet sitt til noe så meningsløst? 

I tillegg rømmer hun til bloggen med jevne mellomrom og syter om folk på 'diverse forum' som er slemme, sprer rykter, eller sier stygge ting om henne. Forstå meg rett. Absolutt ingen fortjener netthets. Det er feil og ulovlig. Men at folk spekulerer i hennes eventuelle nye kjæreste, kritiserer hennes reklamemerking, livsstil, holdninger til plastisk kirurgi, eller lignende, er helt innafor, og det er både naturlig, lovlig, og sunt i et åpent demokrati. 

Dette!

 

Jeg tenker også at det er fryktelig selvmotsigende at man skal være snill mot alle og heve seg over ditt og datt, men allievel godkjenner hun kommentarer om hvor mye penere hun selv er, enn ny dame til eks, eller kommentarer som går på at kritikerne er navere og feite. Det blir bare fryktelig merkelig. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Dette!

 

Jeg tenker også at det er fryktelig selvmotsigende at man skal være snill mot alle og heve seg over ditt og datt, men allievel godkjenner hun kommentarer om hvor mye penere hun selv er, enn ny dame til eks, eller kommentarer som går på at kritikerne er navere og feite. Det blir bare fryktelig merkelig. 

Hvor har hun det fra at de som er kritiske eller skriver her inne er arbeidsledige/navere? Folk kan vel arbeide OG skrive her inne fra tid til annen vel?!?!?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Hvor har hun det fra at de som er kritiske eller skriver her inne er arbeidsledige/navere? Folk kan vel arbeide OG skrive her inne fra tid til annen vel?!?!?

Nei, det er bloggleserne som kommenterer dette på stakkarsmeg-innleggene hennes. At "vi" er feite navere som er i forhold med menn, som egentlig sikler på slike som Lene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skorpion89 skrev:

med menn, som egentlig sikler på slike som Lene.

Kjære vene.  Men hun har også skrevet at folk som kommenterer her inne er navere og bare er misunnelig osv osv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...