Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

"Alle" instagrammere og bloggere legger ut bikini bilder på Instagram, uavhengig om de har operert puppene eller ikke. Hun hadde nok lagt ut like mange bikini bilder selv uten silikon. :) Hun trener og føler seg nok komfortabelt i bikini, samt hun er mye i varme strøk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ta silikon 'for sin egen del' er noe mange sier. Damer som sier dette trur det kanskje sjøl, men de evner ikke å reflektere over og kjenne igjen påvirkningene de selv har fått i årevis fra media, reklame, andre kvinner, mødre, osv. Ingen valg er gjort i et vakuum. Det er en grunn til at du vil ha store lepper, større struttende pupper og høye kinnbein. Det kom ikke innenfra deg selv, helt uten ytre påvirkning. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, jentefranorge skrev:

Herlighet, forvarer henne fordi jeg ikke er enig? Har ingen betydning hva hun har fikset på seg, hun ser bra ut. Dessuten er det bare nesen og leppene, kroppen trener hun jo og spiser sunt, samt genetikk at hun er høy og slank beinbygning. SIlikon har hun ikke tatt enorme mengder. Uten silikon hadde hun da hatt helt lik kropp, bare mindre bryst? 

jeg har selv venniner som har fikset på både nese og pupper, samt andre ting. Du ville aldri merket det. Det ser naturlig ut. Er når du tar fillers i ansiktet det ser fake ut, og spørs i hvilke mengder. Har ei vennine som har fillers i kinnbein. Det ville du heller aldri merket. Damer ser fake ut, når de har tonnevis med sminke, stygge duck lips med overdrevet Restylane og enormt falske vippe. Da ser alle "opererte" ut. Synes også det er bra lene ikke reklamerer for disse operasjonene, hun gjør det for egen del og holder kjeft.

Dessuten, disse kjekkasene som hun dater - er nok klar over hun har fikset på ting. De stopper ikke dem. Gutter bryr da seg ikke om nesen er fikset eller ei, så lenge de liker personligheten til dama. Det som telles til syvende og sist. En nese operasjon gjør deg ikke pen, om ikke resten av ansiktet er symmetrisk... og alle kan se pene ut, hvis de tar vare på seg selv. Rett skinke, fin hud, osv. 

Kanskje noe ser naturlig ut, men vet om MANGE menn som ikke liker "barbiedukker", som de kaller de som har fikset på mye. De liker best naturlige pupper,rumpe etc. Ikke alle, men endel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skorpion89 said:

Høy benbygning? Du vet at dama er lav? Ellers er jeg enig i at hun har da ikke gjort annet enn lepper, nese og bryst. Dama virker heller ikke oversvermet i menn. Hun er trossalt singel. La dama få date, men å påstå at hun har draget fordi hun har hatt 3 forhold siste, hva, 15 årene? Og datet litt? Hmm....

Handler ikke om å være høy eller lav, handler om at noen skrev lene hadde fin kropp fordi hun hadde operert den. Hun har ikke operert kroppen, annet enn brystene. Kroppen hennes er et resultatet av genetikk, sunn mat og trening. store eller små bryster er pent begge deler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, O.G. skrev:

Lene og de andre opererte tar ikke slike operasjoner for egen del.

Klart det er for oppmerksomhet, ellers hadde de aldri gjort det. Men sikkert også for bedre selvtillit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jentefranorge skrev:

Handler ikke om å være høy eller lav, handler om at noen skrev lene hadde fin kropp fordi hun hadde operert den. Hun har ikke operert kroppen, annet enn brystene. Kroppen hennes er et resultatet av genetikk, sunn mat og trening. store eller små bryster er pent begge deler.

Men du skrev at hun hadde høy benbygning. Derfor reagerte jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Skorpion89 said:

Men du skrev at hun hadde høy benbygning. Derfor reagerte jeg.

Jeg skrev dette "høy og slank beinbygning." Hun har slank beinbygning. Hun er ikke kraftig bygd. Hun er ikke lav heller. Jeg har sett henne i virkeligheten, riktignok i heels, men alikvel hun var ikke noe lav. Spørs hva man legge i å være  lav. Jeg tenker om du er under 160 er du "lav ":-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg skrev dette "høy og slank beinbygning." Hun har slank beinbygning. Hun er ikke kraftig bygd. Hun er ikke lav heller. Jeg har sett henne i virkeligheten, riktignok i heels, men alikvel hun var ikke noe lav. Spørs hva man legge i å være  lav. Jeg tenker om du er under 160 er du "lav ":-) 

Hun er under gjennomsnittshøyden i Norge. Jeg har også sett Lene, hun er lav. Jeg sier IKKE at det er "feil" å være under gjennomsnittet, Men når du hevder at hun er høy, sier jeg ifra. Lene er 164. Gjennomsnittshøyden for kvinner i norge, i 2015 var 167 cm.

Endret av Skorpion89
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg skrev dette "høy og slank beinbygning." Hun har slank beinbygning. Hun er ikke kraftig bygd. Hun er ikke lav heller. Jeg har sett henne i virkeligheten, riktignok i heels, men alikvel hun var ikke noe lav. Spørs hva man legge i å være  lav. Jeg tenker om du er under 160 er du "lav ":-) 

Hun er 1.64 tror jeg hun skreiv på bloggen en gang. Er selv 1.63 men ikke så tynn som hun. Blir ikke regnet som lav eller lita. Men man er ikke høy heller. LO bruker vel myye høyhæla sko, så da ser hun nok høyere enn hun er,+ hun er veldig slank. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Hun er under gjennomsnittshøyden i Norge. Jeg har også sett Lene, hun er lav. 

Hva er gjennomsnittshøyden i Norge? Kanskje man blir regnet som "lav" av de som er 1.70 ++....Lav og lita er de som er under 1.60......Har noen venner på 1.53 og 1.57, det er lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Hva er gjennomsnittshøyden i Norge? Kanskje man blir regnet som "lav" av de som er 1.70 ++....Lav og lita er de som er under 1.60......Har noen venner på 1.53 og 1.57, det er lavt.

167 var gjennomsnittshøyden i norge, i 2015. Det er ikke feil å være under denne, men å hevde at noen som er 164 cm, er høy? Det er tull. Nei, det var ikke du som hevdet det, men @jentefranorge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skorpion89 said:

167 var gjennomsnittshøyden i norge, i 2015. Det er ikke feil å være under denne, men å hevde at noen som er 164 cm, er høy? Det er tull. Nei, det var ikke du som hevdet det, men @jentefranorge.

Som sagt, jeg har sett henne og hun så høy ut. Heels og tynn kropp spiller nok inn, men jeg synes hun så høy ut. Hun ser også høy ut på bilder.:-) jeg gidder ikke diskutere høyden til lene mer. Jeg synes hun så høy ut når jeg så henne, du synes hun er lav. Ok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Den nye typen ser ut som om han kunne vært den macho storebroren til Espen Hilton.

Var å kikket på instaprofilen hans, og han blir i overkant macho, for min del. Barsk er bra, men blir det for mye,blir det ekkelt. Litt for mye booler-tendenser.  Ikke min smak!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Ice_83 skrev:

Var å kikket på instaprofilen hans, og han blir i overkant macho, for min del. Barsk er bra, men blir det for mye,blir det ekkelt. Litt for mye booler-tendenser.  Ikke min smak!

Han er akkurat passe, skal jeg si deg.

😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så det er en veldig fornøyd og oppladet jente som er på vei hjem. YES sier jeg bare. Om alle eventyr i 2018 blir like fine som det i går – så blir dette er meget bra år!
 

Den skrytinga er til å spy av!!! :frkk:
Det er vel ikke reint få eventyr hun har vært på de siste 5-6 årene!! Reiser jo mer på et år, enn folk gjør hele livet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les siste innlegget hos bloggomtoppbloggere , bilde av turtelduene. Hun såg ikke mye stylet ut der, så forfriskende 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...