Gå til innhold

Sjefer som er psykopater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med sjef som gjør alt han kan for å trykke deg ned?

Setter deg i et dårlig lys foran andre, sier stygge ting til deg, ler av deg, himler med øynene, uansett hvor mye du jobber så er det aldri godt nok.



Anonymous poster hash: bfcc3...414
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke nærmeste leder er psykopat, men noe er ikke helt rett. Veldig humørsyk, noen dager sier hun ikke "hei eller "god morgen" og andre dager er det smil og klem. Veldig forvirrende.

Om jeg gjør noe feil (det skjer, jeg er ikke feilfri) så korrigerer hun meg. Det er helt greit :) Og da gjør jeg som jeg har fått beskjed om. Neida, da er det feil det også. Har hun glemt hva hun sa?

Kommer jeg med forslag er det helt feil og dust. Kommer noen andre med samme forslag er det en super idè. What?

Svarer ikke når jeg spør henne om noe, biter meg av dersom jeg sier noe og lista er lang.

Virker som jeg irriterer henne noe sinnsykt og at hun bare ikke liker meg. Har gått så langt at andre legger merke til det og sjefen for hele avdelingen innkalte meg til slutt til samtale vedr. dette. Jeg har nå sagt opp pga. nærmeste leder. Ble et helvete når sjefen for avdelingen tok opp hennes behandling av meg og jeg klarer ikke å stå i dette.

Har heldigvis fått ny jobb og gleder meg enormt!



Anonymous poster hash: 66834...6ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en sjef som overhodet ikke er "normal". Vet ikke om jeg kan kalle han psykopat, men det er definitivt noen trekk der som ligner. Utrolig slitsomt å forholde seg til, og jeg blir ikke gammel i denne jobben.

Anonymous poster hash: 9caac...189

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk dem etter munnen og vær enig i alt også når du blir kritisert.

Anonymous poster hash: 6058e...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk dem etter munnen og vær enig i alt også når du blir kritisert.

Anonymous poster hash: 6058e...278

Jeg har hørt så stygge ting om meg selv, aldri hørt slikt før.

I morgen skal jeg til legen, fortelle alt og høre videre, finner meg ikke i og ødelegge år som skulle vært fine, får være grenser for hva en skal måtte tåle av psyke mennesker her i livet.

Mye av mobbingen er skjult.

Anonymous poster hash: bfcc3...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt så stygge ting om meg selv, aldri hørt slikt før. I morgen skal jeg til legen, fortelle alt og høre videre, finner meg ikke i og ødelegge år som skulle vært fine, får være grenser for hva en skal måtte tåle av psyke mennesker her i livet. Mye av mobbingen er skjult. Anonymous poster hash: bfcc3...414

Det betyr selvsagt ikke at det personen sier er reelt. Anbefaler deg å bytte jobb. Men slik jeg beskrev er en metode for å overleve og blidgjøre en psykopatisk sjef så lenge man er nødt til å forholde seg til en slik person.

Anonymous poster hash: 6058e...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr selvsagt ikke at det personen sier er reelt. Anbefaler deg å bytte jobb. Men slik jeg beskrev er en metode for å overleve og blidgjøre en psykopatisk sjef så lenge man er nødt til å forholde seg til en slik person.

Anonymous poster hash: 6058e...278

Hei.

Hvordan ordner man referanser i slike tilfeller?

Skal til legen, vurderer sykemelding for å komme litt til hektene mens jeg søker ny jobb.

Hvorfor er de slik mot deg egentlig? ser jo det går igjen spesefikke adferdstrekk ( preiker dritt om alt og alle ) men jeg blir nok mest utsatt, det er gjerne "skjult" når ingen ser det.

Anonymous poster hash: bfcc3...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sjef med sterke psykopatiske trekk. Trusler, trakassering, hersketeknikker og splitt og hersk er daglidagse ting. Men hvordan bli kvitt de? Hos oss jobber hele tillitsapparatet og verneombud med saken, men er visst ikke så lett å bli kvitt en sjef. Dette til tross for at de fleste ansatte står samlet og kan dokumentere titallsvis av episoder. Forsøker å få en annen jobb, men siden sjefen gir dårlig referanser til folk er det ikke lett. Kan selvfølgelig bruke gamle referanser, men likevel. Uff!!!

Anonymous poster hash: 8c1c2...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobbet var sjefen ekstremt manipulerende, nekter plent å høre på andre, kjefter opp ansatte hvis han har en dårlig dag, hersketeknikker, holder personalsamtaler som går på kritikk av ansatte med åpen kontordør, kommer med beskyldninger om at man lyver hvis man har en annen oppfatning av ting enn sjefen.

Jeg vet ikke hva man kan gjøre med det. Jeg tror ingen egentlig har godt av å bli værende på et slikt sted.

I forhold til referanser er vel dette også en type mennesker som på pur F kan aktivt gå inn for å ødelegge for en i lang tid fremover. Svaret må bli å prøve å finne en annen referanse.



Anonymous poster hash: 5da9c...16b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett dette, takker så mye for svar.

Veldig synd det skal være slik, har så utrolig mye å gi men all livskraft blir jo sugd ut.



Anonymous poster hash: bfcc3...414
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...