Gå til innhold

Han reiser om to år


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Til skole i bergen. Fyren jeg blir mer og mer glad i for hver dag som går. Det er utrolig lenge til, jeg vet det, men likevel gjør denne tanken meg utrolig deprimert. Akkurat som det er et tidspress på forholdet vårt. Kanskje ikke vi er sammen engang lengre da, men hvem vet egentlig? Vi har hatt 1 eneste krangel i forholdet vårt som har vart i 1 år og to måneder (forholdet ikke kranglen hehe) og ingen av oss gir tegn til irritasjon ovenfor den andre, vi har det rett og slett utrolig fint sammen hele tiden.

Er det virkelig kun på film og i bøker forhold er perfekte?

For er det perfekt, er det sannelig dømt til å bli brutt på en eller annen måte.

jeg har tenkt på om vi enda er sammen da, og om jeg elsker han (nei vi har ikke agt det til hverandre enda, og jeg vil være helt sikker og ikke lure han) om jeg vil flytte etter, men da er jeg 20 år, ikke ung og dum og naiv som nå, som jeg faktisk ser selv. Flytte fra kristiansand til bergen, kun for å være med typen sin. For hva om forholdet tar slutt da, etter noen måneder? Hvem har jeg da? Ingen. Ikke i den byen.

Jeg lurer ikke på noe her, jeg bare lufter tankene. Kanskje det er den forbaska PMSen som får meg til å sitte og grine, jeg aner ikke. Men vet iallfall dette er det verste jeg har hørt mens jeg har vært sammen med han, og ser for meg etter vi har slått opp, at jeg aldri vil finne noe nytt, og vil bare se etter ansiktet hans, og blabla nå begynner jeg å sippe igjen gitt. Tror jeg avslutter med dette, jeg er overfølsom og ekkel i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye kan skje på to år, så jeg tror ikke du skal tenke så mye på "hva om ditt og hva om datt" ( selv om det helt sikkert ikke er så lett akkurat nå ).

Kanskje dere ikke er sammen eller kanskje dere bor sammen, hvem vet? 2 år er lang tid.

Lev i øyeblikket du og nyt det :wink:

God sommer! Iallefall det som er igjen av den...... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett... jeg tenker altfor mye. Det er vel innlegget mitt et bevis på? :tunge1:

Men som du sier alt kan skje. Nyter heller tiden jeg har nå, for det er en veldig fin tid iallfall. Nesten for fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har flyttet etter en kjæreste, var litt eldre en deg, men alikevel.

Etter en stund ble det slutt, men jeg fikk meg en jobb, ble i byen og har nå truffet min tilkommende...

Men hvis du kan begynne på skole i Bergen, så får du ditt eget nettverk og du drar ikke "bare" for kjæresten sin skyld... (eller få deg en jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt forstår jeg dette, jeg tror det var bare min PMS som slo til igjen. Selv om det er en tanke å få litt noia av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble en gang sammen med en fyr som jeg visste ville dra bort for å studere. Vi ble sammen i januar og han skulle til Spania i august. For meg var det aldri aktuelt å flytte etter (skulle selv ut og studere året etter), men jeg følte at vi ble veldig krampeaktig glad i hverandre. Da han likevel ikke dro (fikk en god jobb), falt noe ut av forholdet. Vi hadde ikke lenger denne deadlinen og plutselig ble 'resten av livet' veldig lenge... Det ble slutt en tid senere.

Jeg er nå gift med en flott mann, og nei, det er ikke bare på film at et forhold kan være perfekt. Om du vil holde det perfekt er cluet å prate - akkurat som alle samlivseksperter sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prating er viktig ja, vet jeg, ellers blir ting ikke bra. Og vi har veldig bra kommunikasjon heldigvis, sikekrt derfor vi har vært så heldig med lite krangel. Slik jeg føler i dag iallfall, tar jeg heller en dag som den kommer. Det er jo oppi 700 dager til, og det er en del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ha rlitt av det samme problemet som deg... typen min som jeg har vært sammen med i 2.5 år har fått tilbud om jobb i kr.sand... selv bor vi på østlandet... så det er ganske langt unna. har aldri tenkt at han noen gang skulle flytte fra meg. gruer meg hvis han tar den jobben... for det blir da 4 timers kjøring. noe som ikke går ann hele tiden. jeg er vant til å se han vær dag, selv om vi ikke bor sammen, så bor vi veldig nærmere hverandre. blir så uvant, jeg kan ikke flytte etter han heller, for jeg er kommet inn på det jeg vil på skolen her jeg bor. skjønner det veldig godt, at du tenker på dette. selv om det er såpass lenge til. du har min fulle forståelse, for jeg hadde reagert på samme måte. håper det går bra med deg.. varm klem fra lille thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså herregud menneske, ro ned ;) For det første bor jeg i bergen nå, og vi har visst lenge at jeg kom til å flytte. Sånn er det bare. Jeg takler det foreløpig bra, mens han er helt fra seg og vil komme hit også. Men du er 18 år? Ikke bekymre deg så mye. Har dere et bra forhold - om 2 år, så bør det gå bra. En dag blir du trygg på deg selv og på forholdet og da føler du at dere kan greie alt selv om dere bor på forskjellige steder en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...