Gå til innhold

Uanstendige meg!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ToraMora

Må bare lufte dette for noen, egentlig ikke noe spørsmål. Jeg har en supersexy lege, på 31, som er for det første meget flink, og for det andre meget sexy. Vi har en flørtende tone, og jeg er virkelig betatt. Det er absolutt ikke noe mere, så fort jeg er ute av kontoret, er han glemt, men det jeg lurer på er; Har dere opplevd noe liknende? Jeg tror det er kombinasjonen pen/smat som gjør meg mo, liksom et supermenneske, haha :hoho::hoho:

Jeg er alenemor, så ingen mann hjemme som lider av at jeg har slemme tanker.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd lignende. Synes kanskje det er litt merkelig at han har en flørtende tone over for deg som pasient, men det kan jo være uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alenemor, så ingen mann hjemme som lider av at jeg har slemme tanker.... :-)

Nei, desperat alenemor på jakt etter penger er jo sååååå mye bedre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desperat alenemor på jakt etter penger er jo sååååå mye bedre :ler:

:o ja der var det ingen tvil hvem dette var... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd en særdeles flørtende lege en gang, i sommer faktisk, men det var på Karpathos og fyren var godt over femti. Ikke like spennende som din lege formoder jeg..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre det enn han legen som venninnen min opplevde da hun satt med sønnen på fanget og legen skulle kikke på øynene hans. Han satt med begge beina på hver sin side av hennes, og en diger harding midt i... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ingenting med barn og familie å gjøre, men når dette først er tatt opp......min veninne var på gyn undersøkelse, og legen sa at hun måtte kle på seg, og avslutte undersøkelsen pga av at han hadde ereksjon. Om han ikke gjorde dette, kunne det bli regnet som overgrep. Han var jo ærlig, og gjorde det på en proff måte, men gud som jeg ville blitt satt ut, om dette var meg :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gjest sier:

min veninne var på gyn undersøkelse, og legen sa at hun måtte kle på seg, og avslutte undersøkelsen pga av at han hadde ereksjon.

:o :o :hakeslepp: :hår: :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jojo, jeg skjønner reaksjonen din, men han er jo bare et menneske han også. Han gjorde jo bare det eneste riktige, ved å si fra. Som hun sier, det hadde ellers kunnet blitt regnet som overfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo' date=' jeg skjønner reaksjonen din, men han er jo bare et menneske han også. Han gjorde jo bare det eneste riktige, ved å si fra. Som hun sier, det hadde ellers kunnet blitt regnet som overfall.[/quote']

Jeg har litt problemer med å se hva som skulle være et "overfall"...

Fyren gjorde jo jobben sin, og han forsøkte vel ikkje å ha sex med henne... at han fant henne attraktiv er jo en annen sak.. men det blir jo ikkje et overgrep bare pga at han har fått ståk.k akkurat... Litt må man vel skille mellom fantasi og handling.. håper jeg

~kverulantine~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting med barn og familie å gjøre' date=' men når dette først er tatt opp......min veninne var på gyn undersøkelse, og legen sa at hun måtte kle på seg, og avslutte undersøkelsen pga av at han hadde ereksjon. Om han ikke gjorde dette, kunne det bli regnet som overgrep. Han var jo ærlig, og gjorde det på en proff måte, men gud som jeg ville blitt satt ut, om dette var meg :oops: :oops: :oops:[/quote']

Oh my oh my... Hadde ALDRI gått tilbake dit ihvertfall! JEEZ!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten: Hvis det var meg som hadde ligget i gynstolen, ville jeg da aldri lagt merke til om legen hadde ereksjon eller ikke. Jeg synes det var et større overgrep at han sa ifra, faktisk. Ville nok ikke dratt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten: Hvis det var meg som hadde ligget i gynstolen' date=' ville jeg da aldri lagt merke til om legen hadde ereksjon eller ikke. Jeg synes det var et større overgrep at han sa ifra, faktisk. Ville nok ikke dratt tilbake.[/quote']

Enig! Herregud, hva hadde han egentlig å tjene på å si i fra?

Syned at DET var litt creepy, litt som blotting på en måte. "Vil du høre hva jeg har i buksen...?"

Hvis jeg hadde ventet i 4 uker på en legetime, hadde jeg da for po**er ikke giddet å gå derfra med uforrettet sak fordi legen hadde et overderevent behov for å fortelle meg om kroppsfunksjonene sine.

De fleste menn er da noenlunde i stand til å skjule at de har reisning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dummeste jeg har hørt.

Ereksjon er en helt naturlig reaksjon, og trenger ikke engang ha noe med kåthet å gjøre.

Hva med kvinnelige leger/sykepleiere etc? Skulle de også måtte opplyse om de plutselig følte litt fuktighet i vagina?

Om han følte seg så seksuelt tiltrukket av pasienten at det gikk utover hans profesjonalitet, så kun han ha opplyst om dette på en helt annen og diskret måte - som hadde gjort det langt mindre pinlig for han og pasienten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...