AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Del Skrevet 19. februar 2015 Hva skal du gjøre i dag for å gjøre dagen meningsfull? Anonymous poster hash: 9a0ae...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabojenta Skrevet 19. februar 2015 #2 Del Skrevet 19. februar 2015 Etter jobb skal jeg på hockeykamp Ikke favoritt syssel akkurat men underholdene nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 19. februar 2015 #3 Del Skrevet 19. februar 2015 Strikke videre på en jakke jeg holder på å lage til meg selv Og lage noe godt til middag (hjemmelaget lasagne med hjemmelaget foccacia). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Del Skrevet 19. februar 2015 spise, spille, se på tv. slik går dagene mine. Anonymous poster hash: 9f8f6...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. februar 2015 #5 Del Skrevet 19. februar 2015 Får besøk om ca 3 timer, og så sal vi ut på by`n i dag, ta den heeeelt ut og vel så det og ikke tenke på morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 19. februar 2015 #6 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg har vært på en lang tur og øvelseskjørt med sønnen min, og det liker jeg . I ettermiddag skal jeg ut og trene med hunden, også en ting som gir dagen mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå