Gå til innhold

Jobb hos GET


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hvordan det er å jobbe på kundeservicen hos GET?



Anonymous poster hash: 2411b...0b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, men ser de til stadighet søker etter folk, både under eget navn og via vikarbyrå. De virker helt desperate etter folk, så vil tro det er en god del gjennomtrekk der. Sikkert en grunn til det



Anonymous poster hash: be603...2b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men ser de til stadighet søker etter folk, både under eget navn og via vikarbyrå. De virker helt desperate etter folk, så vil tro det er en god del gjennomtrekk der. Sikkert en grunn til det

Anonymous poster hash: be603...2b2

Det tenker jeg og.. Hørte at de som sluttet mente at det beste med GET var arbeidsmiljøet, men jeg tviler..har vært der og sett en kjapp tur og virker som det er unge og veldig umodne medarbeidere på kundeseneret der...

TS

Anonymous poster hash: 2411b...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men ser de til stadighet søker etter folk, både under eget navn og via vikarbyrå. De virker helt desperate etter folk, så vil tro det er en god del gjennomtrekk der. Sikkert en grunn til det

Anonymous poster hash: be603...2b2

Slik er det med de fleste kundeservice-jobber. Jeg jobbet på kundeservice for en mobiloperatør i fjor, og noe av det første jeg fikk beskjed om var at jeg bare måtte si ifra hvis jeg trengte fri for å gå på andre jobbintervjuer eller skole, for de var fullt klar over at dette var en jobb mange tok uten intensjoner om å bli lenge. De hadde det beste arbeidsmiljøet jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det med de fleste kundeservice-jobber. Jeg jobbet på kundeservice for en mobiloperatør i fjor, og noe av det første jeg fikk beskjed om var at jeg bare måtte si ifra hvis jeg trengte fri for å gå på andre jobbintervjuer eller skole, for de var fullt klar over at dette var en jobb mange tok uten intensjoner om å bli lenge. De hadde det beste arbeidsmiljøet jeg har vært borti.

Jøss, var ikke klar over det. Vet ikke om det er sånn hos GET, men håper det så kan jeg vurdere de.

TS

Anonymous poster hash: 2411b...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, var ikke klar over det. Vet ikke om det er sånn hos GET, men håper det så kan jeg vurdere de.

TS

Anonymous poster hash: 2411b...0b7

Jeg jobbet på et annet kundesenter i Oslo, men mange av de som jobbet der hadde vært innom GET tidligere. Hørte aldri noen klage på jobben hos Get, men det er lett å søke seg videre til kundesenter som har bedre lønn osv når man først har fått en sånn type jobb.

Anonymous poster hash: 3c935...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på et annet kundesenter i Oslo, men mange av de som jobbet der hadde vært innom GET tidligere. Hørte aldri noen klage på jobben hos Get, men det er lett å søke seg videre til kundesenter som har bedre lønn osv når man først har fått en sånn type jobb.

Anonymous poster hash: 3c935...850

Det jeg tenker også. Lønna der er virkelig ikke til å skryte av.. Så tenkte å være der en stund før jeg evt søker meg videre, før jeg starter på ett studie..

TS

Anonymous poster hash: 2411b...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...