Gå til innhold

Utredning eller ikke..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Eføya ikke innlogget

Hei!

Mannen min og jeg har prøvd i snart 2 år og det har ikke klaffet desverre. Nå har det seg slik at om en måned eller to bør vi slutte å prøve en stund pga studier som gjør det vanskelig å ta fri neste år. Planen var å starte på prøvingen igjen i september neste år, men nå gnager usikkerheten i meg om vi i det hele tatt kan

få barn. Om vi fikk vite at vi hadde et eller annet problem (dårlige svømmere) eller liknende ville vi jo ikke ta denne "pausen" i prøvingen. Derfor er dilemmaet skal jeg søke om utredning nå eller skal vi slutte å prøve et år og så evt be om utredning neste år? Tenker litt at det virker dumt å be om utredning samtisig som man har planlagt en pause i prøvingen..på den annen side: om vi finner ut at vi har et problem er det jo lange ventelister på behandling..uff jeg aner ikke hva vi skal gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra du starter utredning til et eventuelt forsøk, tar det ofte et år, dessuten trenger dere ikke gjøre noen forsøk, selvom dere er utredet.

Hadde jeg vært deg, ville jeg startet utredning nå, for da vet dere jo hva dere har å forholde dere til, når dere skal fortsette å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...